geplaatst
Aangezien ik hier de enigste ben die uit het zuiden van het land komt. Ben ik best wel nieuwsgierig hoe jullie noorderlingen over dit 5-daagse festijn denken? Of doen sommige van jullie ook hieraan mee?
Zelf doe ik dit al 2 jaar niet meer, omdat ik het nut ervan niet in zie van dit achterlijk iets Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
nog zelfs een optocht hmm ik zie dan dat er wel degelijk carnaval gevierd wordt daar...verbaasd me een beetje eerlijk gezegd
geplaatst
nouja, lekker... :s ik heb helemaal geen zin!
ik wil veel liever naar MANIA vrijdag! mja, ik moet ook nog een TeQnology kaartje halen, en dan ook nog voor Mania, en dan ook nog voor op de carnaval....
en aangezien ik geen werk heb kan ik dat dus niet betalen! kutzooi
-------------------- Liefs Lot Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
ja keuzes maken dan he Helaas heb ik dit jaar geen TeQ kaartje anders mocht je hem wel overkopen...ik hou niet zo van techno Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Wij vieren hier geen Carnaval!! :P.. Carnaval, wat is dat :P...Alphenaren doen daar niet aan,die zijn al gek genoeg!
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
quote:Origineel van Mar: Wij vieren hier geen Carnaval!! .. Carnaval, wat is dat ...Alphenaren doen daar niet aan,die zijn al gek genoeg!
ah kijk..ook iemand die het niet echt goed kent nee groot gelijk heb je ook dat je het niet moet vieren en moet kenne...heb er ook een enorme hekel aan
geplaatst
Hahaha is het zo erg, maar wat doe jij dan op de carnavals dagen?? In limburg is het toch een grote traditie??
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
hmm in zeist doen ze ook niet aan carnaval ben wel 2 keer naar duitslangd geweest ahah toen ik klein was want daar gooien ze allemaal snoep over de parade wagens...
-------------------- Mag ik van jou de honing? Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004
quote:Origineel van Mar: Hahaha is het zo erg, maar wat doe jij dan op de carnavals dagen?? In limburg is het toch een grote traditie??
wat ik doe?? Ja das een groot geheim he nee ik denk een winterslaap ofzo en wat vrienden opzoeken als dat gaat...conclusie niet veel dus Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002