Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Carnaval staat voor de deur (Pagina 8)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   
Auteur Onderwerp: Carnaval staat voor de deur
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Sweetammy:
En dan vind jij A'dams erg :S

dat zeg ik nie ligt er natuurlijk ook aan hoe A'dams he...jou versta ik wel maar jou moeder als die echt A'dams gaat praten hoe maar...en ik denk dat jullie snle praten ivm limburgers [Embarrassed]
Ja maar das een mij iets k ratel altijd [Embarrassed]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
tammy de ratelslang [Wink]
bijt je ook [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik probeer het even te vertalen:

Ten eerste het belangrijkste: het Mooswief. Het Mooswief is een pop op de markt dat de Maastrichtse huisvrouw met groente en fruit voorstelt.

Met vastenavond wordt een replica van het Mooswief op het Vrijthof opgehangen voor de duur van carnaval. Op zondag wordt om 11 minuten na 12 een kanonschot gelost en daarna wordt het Mooswief opgehangen door Prins Carnaval. Op dinsdag om middernacht trekt heel Maastricht naar het Vrijthof om te zien hoe het Mooswief weer naar beneden wordt gehaald.

Daarna is de carnaval weer afgelopen en moeten we weer een heel jaar wachten.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Mar:
Hahaha, we hebben t over idols , de 10 slechste mochten een lied live zingen in t stadion van Vitesse en t was niet om aan te horen,moet wel zeggen dat k vreselijk gelachen heb toen [Razz]

ik vind dat ook best zieleg voor die mensen dier daar zaten het werd echt 1000 maal verstrekt :S

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
echt een mooie actie!!

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
tammy de ratelslang [Wink]
bijt je ook [Wink]

Af en toe wel ja [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hehe ik kan het echt niet volgen meer gaat echt te snel :S

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS