geplaatst
Carnaval, daar hadden we t al over gehad? nahja gedeeltelijk... Carnaval ZUIGT ... hahah
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
| IP: Gelogd |
geplaatst
Ja toen ik klein was, Ergens in Brabant,toen vond ik het prachtig!! Zeg nou zelf, vroeger was dat spectaculair ..
quote:Origineel van Mar: Ja toen ik klein was, Ergens in Brabant,toen vond ik het prachtig!! Zeg nou zelf, vroeger was dat spectaculair ..
jawel...altijd die optochten enzo...hahaha maar tegenwoordig kan het ook leuk zijn hoor alleen ik hou er niet meer van elke dag zat en zo nu en dan ruzie en dan ook nog verkleed zijn :S
geplaatst
Hhaa ja inderdaad, en die muziek vreselijk..maar goed als je met n paar vrienden gaat en als je idd wat op hebt ga je wel mee hoor!!
quote:Origineel van Mar: Hhaa ja inderdaad, en die muziek vreselijk..maar goed als je met n paar vrienden gaat en als je idd wat op hebt ga je wel mee hoor!!
nope dan nog nie Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Mar: nee egt niet ? je blijft bij je standpunt?
ja daar blijf ik bij hooguit op een voorwaarde nog maar die zie ik ook nie meer 123 gebeuren
geplaatst
Dat ook, maar als je een schurft hekel hebt aan carnaval maak je het zelf niet zo 123 euk,behalve met VEEL drank !
geplaatst
Hahah, vroeger was dat geweldig, wie het mooiste karretje had kreeg een grote prijs!
geplaatst
die muziek is nog het ergste van alles de hele avond dialect liedjes hier of de hele tijd apres-ski liedjes...jak