geplaatst
ik heb het allebij want ik woon in zeist en mijn stieg broers en zussen wonen in Son en Breugel en zijn hier regelmatrig en verder veel vrienden uit brabant dus jaah ik heb een mengeling klinkt wel leuk
-------------------- Mag ik van jou de honing? Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004
| IP: Gelogd |
geplaatst
hahaha...ik wil niet met een belg vergeleken worden he...ik haat dat taaltje hier
geplaatst
haha ieder zijn eigen mening erover...want ik was laatst op een verjaardag van me tante en verstond amper wat ze zeiden daar...hahahaha...terwijl ik dat al 22 jaar aanhoor :s
geplaatst
Haags, zo lekker droog:d!! net als die gozah van idols die frans bauwah nadeed Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
Ik heb ooit is een keertje Carnaval in Maastricht gevierd. Dat was op zich wel grappig, maar vond het niet echt leuk. Allemaal rare en bezopen mensen, en als je zelf dan niet mee zuipt, dan zie je in hoe raar die lui zijn.
Gaan ze een pop in de lucht aan touwtjes hangen
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Mar: Haags, zo lekker droog:d!! net als die gozah van idols die frans bauwah nadeed
Die vond ik echt super grappig. Die moet standup comedian worden
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Hahahah Ja! Wat helemaal geweldig was toen ze in stadion van vitesse geloof ik?? live moesten gaan zingen...Hhaah! heb me rot gelachen
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
hmm ik vind limburgs wel wat hebben had ooit een vriendin die daar van daar kwam op een gegeven moment begin ik het ook te snappen wat ze zijden
-------------------- Mag ik van jou de honing? Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004