Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Carnaval staat voor de deur (Pagina 5)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   
Auteur Onderwerp: Carnaval staat voor de deur
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
een geeeeee kan je leuker immiteren

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb het allebij want ik woon in zeist en mijn stieg broers en zussen wonen in Son en Breugel en zijn hier regelmatrig en verder veel vrienden uit brabant dus jaah ik heb een mengeling klinkt wel leuk [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hhha das duidelijk, Ik praat wel is op zijn belgs [Wink]
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahaha...ik wil niet met een belg vergeleken worden he...ik haat dat taaltje hier
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha achh gut, wel grappig joh zo`n accent..!!
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik hou van accenten vind wel wat hebben [Big Grin]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja. het lijkt me echt heel leuk om haags te praten

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja inderdaad..!! Tis weer is wat anders he
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha ieder zijn eigen mening erover...want ik was laatst op een verjaardag van me tante en verstond amper wat ze zeiden daar...hahahaha...terwijl ik dat al 22 jaar aanhoor :s
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Haags, zo lekker droog:d!! net als die gozah van idols die frans bauwah nadeed [Razz]
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb ooit is een keertje Carnaval in Maastricht gevierd. Dat was op zich wel grappig, maar vond het niet echt leuk. Allemaal rare en bezopen mensen, en als je zelf dan niet mee zuipt, dan zie je in hoe raar die lui zijn.

Gaan ze een pop in de lucht aan touwtjes hangen [Confused]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Mar:
Haags, zo lekker droog:d!! net als die gozah van idols die frans bauwah nadeed [Razz]

Die vond ik echt super grappig. Die moet standup comedian worden [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hahahah Ja! Wat helemaal geweldig was toen ze in stadion van vitesse geloof ik?? live moesten gaan zingen...Hhaah! heb me rot gelachen
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm ik vind limburgs wel wat hebben had ooit een vriendin die daar van daar kwam op een gegeven moment begin ik het ook te snappen wat ze zijden

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja limburgs, maar t haagse blijft t leukst! [Big Grin]
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS