quote:Origineel van LilWiz: En niet lachen: Aart zet ik er nog niet neer of wil je die wel zien..Sjuul
Laat Aart maar zien
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
zo droog... ben jij dat echt patrick? dan ben je wel veel achteruit gegaan in die tijd
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
een kinderhand is snel gevuld dus hij zal wel tevreden zijn
Ik ben tevreden
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
tja...als ik zo'n foto wil sturen moet ik er eerst 1 opzoeken en die dingen liggenin de fotoalbums ergens op zolder daarna nog scannen etc...dus...als ik er tijd voor heb krijg je m
|
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: tja...als ik zo'n foto wil sturen moet ik er eerst 1 opzoeken en die dingen liggenin de fotoalbums ergens op zolder daarna nog scannen etc...dus...als ik er tijd voor heb krijg je m
Zoiets heet tijd maken Steven Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|
zo ey is dat aart ?!?!? ja ok ik zie het wel maar alleen aan ze ogen voor de rest echt niet
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van LilWiz: Zal ik Marja er ook tussen zetten
Doe het alleen op haar toestemming
Zet er maar tussen!
| IP: Gelogd |