Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Hier wat gezichten van de mods op het forum (Pagina 8)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 12 pagina's: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10  11  12   
Auteur Onderwerp: Hier wat gezichten van de mods op het forum
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
En niet lachen:
Aart zet ik er nog niet neer of wil je die wel zien..Sjuul [Wink]

Laat Aart maar zien [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zo droog...
ben jij dat echt patrick?
dan ben je wel veel achteruit gegaan in die tijd [drool]

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Smoker:
zo droog...
ben jij dat echt patrick?
dan ben je wel veel achteruit gegaan in die tijd [drool]

Ja..helaas maar waar ben ik dat ja, die goeie ouwe tijd [Embarrassed]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hier is Aartje dan:
 -

Hier dan nu tevreden [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Hier is Aartje dan:

Hier dan nu tevreden [Big Grin]

een kinderhand is snel gevuld [Razz] dus hij zal wel tevreden zijn
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van LilWiz:
Hier is Aartje dan:

Hier dan nu tevreden [Big Grin]

een kinderhand is snel gevuld [Razz] dus hij zal wel tevreden zijn
Ik ben tevreden [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nu de rest nog [Big Grin] [Razz] [Big Grin] [Razz] Wie volgt???

[ 18.12.2002, 11:30: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
tja...als ik zo'n foto wil sturen moet ik er eerst 1 opzoeken en die dingen liggenin de fotoalbums ergens op zolder [Frown] daarna nog scannen etc...dus...als ik er tijd voor heb krijg je m
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
tja...als ik zo'n foto wil sturen moet ik er eerst 1 opzoeken en die dingen liggenin de fotoalbums ergens op zolder [Frown] daarna nog scannen etc...dus...als ik er tijd voor heb krijg je m

Zoiets heet tijd maken Steven [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Hier is Aartje dan:
 -

Hier dan nu tevreden [Big Grin]

zo ey is dat aart ?!?!?
ja ok ik zie het wel
maar alleen aan ze ogen voor de rest echt niet

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Toen was ik nog lief [naughty]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Toen was ik nog lief [naughty]

Was jij ooit lief???

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Stokkie:
Toen was ik nog lief [naughty]

Was jij ooit lief???
anders zeg ik het toch niet

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zal ik Marja er ook tussen zetten [Wink]

Doe het alleen op haar toestemming

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Zal ik Marja er ook tussen zetten [Wink]

Doe het alleen op haar toestemming

Zet er maar tussen!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 12 pagina's: 1  2  3  ...  5  6  7  8  9  10  11  12   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS