geplaatst
Tis gelukt! een foto van mij op de pc. nu kunnen jullie zien wie die Canadees hier op dat forum is
Ik hier als ik in een redelijk uitgeslapen toestand ben. Zo zie ik er dus uit als ik niet op een feest ben
| IP: Gelogd |
geplaatst
astu Natas. heb ik het maar voor je gedaan..nu hoeven ze niet meer te linken
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
deze foto is 3 jaar oud dit jaar. Deze is gemaakt op de zomervakantie, na een wandeling van 4 uur (!!!) en dan was het dus de bedoeling dat ik vriendelijk keek. Niet dus..
Binnekort komen dr mooiere foto's van mij ok? wat meer recente ook.......
dikke kussssssssss
haha klote foto!
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Dat heb ik je al is eerder horen zeggen... Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
grrrrrrrrrrrr Jij weet ook wel dat ik me altijd aan me beloftes hou!!!!
Maar sommige dingen hebben nou eenmaal ehm.. tijd nodig!
quote:Origineel van Natasha: grrrrrrrrrrrr Jij weet ook wel dat ik me altijd aan me beloftes hou!!!!
Maar sommige dingen hebben nou eenmaal ehm.. tijd nodig!
Beloof dan dat je de foto binnen 2 weken op het forum hebt staan
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
alleen als ie mooi is geworden ok ?!?!?!?!??!??!?!
grrrrrr je zit t af te dwingen he menneke !
geplaatst
haha ja schat dr komt weer n nieuwe aan. Twee aslt goe is, en ze me bevallen.
maarre, kan jij dan uh..... ah nee kga dr zelf ook wel ffkes mee kleien
iig thnx
KoeSz
geplaatst
Hier is nog een foto van afgelopen vrijdag op een hardcore feesje van me en waar ik laat zien dat je ook zonder Lonsdale op een hardcore feest kan rondstuiteren (Linker ben ik in het zwart voor de verduidelijking)