geplaatst
Het was het w8ten waard Pat, echt goed gedaan Smoker wat zie je dr uitgeslapen uit op die foto Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002
|
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Bedankt mensen...het was een kleine moeite...hahaha..misschien volgt er nog meer in de toekomst, want photoshop blijft leuk om mee te puzzelen Volgende project staat alweer klaar
quote:Origineel van Stokkie: Ik ben benieuwd dan zeg...
ja jij wel he..maat het gaat niet om jou
Om wie dan?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
mar de volgende x meotje wel een betere uitkiezen he aap
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Smoker: de tering wat een ragfoto
ach maakt ook niet uit...
mar de volgende x meotje wel een betere uitkiezen he aap
Hoor meneer Thierry weer hoor...ok foto wordt bijgewerkt...maak es een fatsoenlijk foto van jezelf de volgende x...of stuur maar een baby foto van jezelf Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van LilWiz: beter zo Thierry...die andere wat jij zei, daar staan je kaken heerlijk op
In dat geval, haal even een smooth over mijn gezicht heen, ik ben zo spikkelig
|
geplaatst
ik zal wel ooit een koterfoto van me inscannen, daar was ik tenminste nog fotogeniek
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|