geplaatst
Slaap rustig door Stokkie..tis toch winterslaap Maar ik doe mijn best..moet nl. ook nog andere dingen doen..of we gaan met zijn allen naar XQ in Januari en dan maken we er een waar alle mods opstaan...maar dan moeten we Karen ff overhalen, want die twijfelt nog nl.
(Karen ik hoorde dat Dana, Sven Vath heeft uitgenodigd )
|
quote:Origineel van LilWiz: Slaap rustig door Stokkie..tis toch winterslaap Maar ik doe mijn best..moet nl. ook nog andere dingen doen..of we gaan met zijn allen naar XQ in Januari en dan maken we er een waar alle mods opstaan...maar dan moeten we Karen ff overhalen, want die twijfelt nog nl.
(Karen ik hoorde dat Dana, Sven Vath heeft uitgenodigd )
Das goed hoor, maken er daar wel één dan...
Enne gods, als Sven Väth komt, had ik gister al een kaartje.....(techno he;))
quote:Origineel van LilWiz: 2 Fubar: De ergste(n) moet nog komen
2 Karen: Ja wedde dat er minimaal eentje komt
Wie zijn dan de ergste?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
Niemand had het daarover, dus waarom kom je er nu zelf mee?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van LaDY DaNaFaN: goh..dus dat zijn de moderators leuk joh..heb ze eigenlijk nog nooit gezien. ze beweren veel feestjes te bezoeken;) maar zie ze noooooitt..
Hehehe...jij bent er ook eentje van he..maar aangezien jij best fotogeniek bent knip ik jou ook ergens uit
|