quote:Origineel van Red Girl: zou het echt niet weten... misschien een keertje gezien op een feestje, wat zijn de laatste feestjes waar jullie zijn geweest?
Mijn laatste: XQ-Italia,qlimax silverdome,
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Red Girl: zou het echt niet weten... misschien een keertje gezien op een feestje, wat zijn de laatste feestjes waar jullie zijn geweest?
Mijn laatste: XQ-Italia,qlimax silverdome,
Sorry ik heb jou nog nooit gezien op die feesten Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Brothers is echt wel de plek om te zijn hoor! In brothers (beesde) heb ik dankzij stok mijn huidige vriendin ontmoet. Dit is echt wel de vetste tent van NL. www.brothers.nl voor meer info
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van NiMS: Brothers is echt wel de plek om te zijn hoor! In brothers (beesde) heb ik dankzij stok mijn huidige vriendin ontmoet. Dit is echt wel de vetste tent van NL. www.brothers.nl voor meer info
Whahahaha, klopt idd jah, nu je het zegt...
Met wie waren we daar allemaal eigenlijk???
Kan me nog een keer later herinneren (jan 97) dat we met de verjaardag van ilya daar toen heengingen, en dat ik weer met haar gezoend had...die avond toen iedereen zich echt lam gezopen had...
quote:Origineel van NiMS: Brothers is echt wel de plek om te zijn hoor! In brothers (beesde) heb ik dankzij stok mijn huidige vriendin ontmoet. Dit is echt wel de vetste tent van NL. www.brothers.nl voor meer info
Whahahaha, klopt idd jah, nu je het zegt...
Met wie waren we daar allemaal eigenlijk???
Kan me nog een keer later herinneren (jan 97) dat we met de verjaardag van ilya daar toen heengingen, en dat ik weer met haar gezoend had...die avond toen iedereen zich echt lam gezopen had...
Beesde vond ik echt wel wat hebben toendertijd...
Dat was toen op haar verjaardag. Moesten we een pokke eind fietsen naar haar huis. Pff, ben blij dat ik nu een auto heb zeg Maar die avond waren we volgens mij maar met z'n 2-en ofzo.
|
quote:Origineel van NiMS: Dat was toen op haar verjaardag. Moesten we een pokke eind fietsen naar haar huis. Pff, ben blij dat ik nu een auto heb zeg Maar die avond waren we volgens mij maar met z'n 2-en ofzo.[/QB]
Dat klopt, dat was een keertje later...
Maar die avond dat jij Erika leerde kennen wanneer was dat dan???
Ik weet nog wel dat jullie die avond gingen zoenen met Nederland-Engeland 1-4...
geplaatst
Ja die avond was een paar weken eerder. Ik was weer is een keertje in zeist (ik kwam maar 1x in de 2 weken) en toen gingen wij naar de beesde. Was volgens mij rond mijn examens, dus zal wel in mei geweest zijn.
|
quote:Origineel van NiMS: Ja die avond was een paar weken eerder. Ik was weer is een keertje in zeist (ik kwam maar 1x in de 2 weken) en toen gingen wij naar de beesde. Was volgens mij rond mijn examens, dus zal wel in mei geweest zijn.
De goeie ouwe tijd he....tis alweer allemaal ff geleden zeg...
geplaatst
Is zeker lang geleden. Maar wel hele goede herinneringen aan.
|
|