Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Veilig op straat? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Veilig op straat?
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Durven jullie tegenwoordig nog wel op straat te lopen? Ik mag niet meer alleen over straat van mijn ouders na 8-en. Vind het erg jammer dat dit tegenwoordig niet meer kan [Mad] [Mad]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het zal er misschien aan liggen dat ik een man ben en een fors postuur heb, maar ik voel mij niet bedreigd als ik 's avonds over straat ga.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Evelien:
Durven jullie tegenwoordig nog wel op straat te lopen? Ik mag niet meer alleen over straat van mijn ouders na 8-en. Vind het erg jammer dat dit tegenwoordig niet meer kan [Mad] [Mad]

Zo hee wat wordt jij goed opgevoed zeg na 8en niet meer alleen over straat. Maar ja ik denk dat meisjes/vrouwen zich vaker onveilig voelen op straat ja..
Maar als ik in een grote stad loop ik me eentje dan voel ik me ook niet echt veilig...ligt ook vaak aan de mensen die erlopen [Embarrassed]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja mijn ouders zijn er echt op tegen. Wordt ik wel altijd gebracht en gehaald als ik naar de disco ga [Big Grin]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Evelien:
Ja mijn ouders zijn er echt op tegen. Wordt ik wel altijd gebracht en gehaald als ik naar de disco ga [Big Grin]

das wel een voordeel opzich dat op en afhalen...maar gaat je dat niet een beetje irriteren zo nu en dan? je bent nu 18 dus je mag denk ik nu ook wat meer alleen beslissen of je bent erg streng opgevoed dat kan ook
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op zich niet zo lastig hoor want ze zijn voor de rest niet zo streng hoor. Ik vind het nu wel makkelijk dat ik gehaald en gebracht wordt [emot-angel]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben dan ook een meisje, maar ik voel me totaal niet onveilig sávonds op straat... Ik hoef ook niet om een bepaalde tijd binen te zijn, ik loop rusitg nog midden in de nacht door amsterdam en voel me dan echt niet onveilig.. Ik denk dat dat ook enigzins met je opvoeding te maken heeft.. [Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik weet niet of je je onveilig moet voelen op moment dat jij als bang iemandje rond gaat lopen zul je sneller opvallen en ook sneller worden gepakt

betekend niet dat je meteen heel erg moet opvallen en absoluut dengt dat je niets gebeurd maar ik snap wel dat met namen meisjes worden thuis gebracht (en de ouders dat liever hebben)

als ik kijk ik mijn vrienden groep zijn der in verhouding veel vriendinnen van mij die niet zulke prettige dingen hebben gemaakt (absoluuut niet prettig)

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk ook niet zozeer dat houding een rol speelt, danwel de situatie waarin je zit. Loop jij om 3 uur snacht alleen over straat door een slechte buurt (jongen of meisje) dan is de kans gewoon veel groter dat er iets gebeurd. Dat heeft niets met geslacht of houding te maken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jaah echt wel als jij bang rond loopt zullen ze jou sneller pakken dan dat je zelf verzekerd rond loopt dat is gewoon beklend

ze pakken altijd de wat slappere b.v oudere jonge meisjes, "nerd" etc

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Waar is dat bekend? Heb je enige op feiten gebaseerde kennis hierover?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Daar hoef je geen op kennis gebasseerde feiten over te hebben dat is algemeen bekend.. Stel jij sjuul, jij bent een jongen die wat van plan is om iemand in elkaar te slaan ofzo, ik noem maar een voorbeeld. Zou jij dan eerder iemand nemen die gewoon loopt met een uitdrukking van kom maar op ik mep trug, of zou je zo'n bange wezel neme...

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja ik kan een pistool bij me hebben dus dan is de 1e de beste het slachtoffer.

En sterker nog, het gebeurd niet dat ik alleen iemand in elkaar mep, maar met een hele groep. En dan is het juist stoer om een grote beer in elkaar te meppen in plaats van zo'n ielig ventje.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Tja ik kan een pistool bij me hebben dus dan is de 1e de beste het slachtoffer.

En sterker nog, het gebeurd niet dat ik alleen iemand in elkaar mep, maar met een hele groep. En dan is het juist stoer om een grote beer in elkaar te meppen in plaats van zo'n ielig ventje.

zit wat in ja in je antwoord...het zijn vaak groepen die andere lastig vallen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja maar niet altijd hoor, ik weet niet waar jullie snachts lopen, maar de keren dat ik snachts groepen tegen kom is erg klein...

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS