quote:Origineel van NiMS: Amsterdam stond daar op nr1. heb het ook gezien ja. Die waren het meest crimineel.
en dan krijg je natuurlijk nog de vraag welk deel van A'dam...dus dat moet nog grondiger gaan
| IP: Gelogd |
geplaatst
Ja klopt, vond het ook een raar onderzoek. Niet specifiek genoeg.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Evelien: Ik ben het wel met nims eens. Het is niet zozeer de houding, maar eerder het tijdstip en de plek waar je naartoe gaat die een rol spelen.
Je moet ook wel erg dom zijn om rond 4 uur in een park rond te zwerven :S
Maar stel je moet door dat park heen, zou je dan er doorheen lopen of toch maar omlopen ook al duurt dat veel langer voordat je thuis bent?
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van Evelien: Ik ben het wel met nims eens. Het is niet zozeer de houding, maar eerder het tijdstip en de plek waar je naartoe gaat die een rol spelen.
Je moet ook wel erg dom zijn om rond 4 uur in een park rond te zwerven :S
Maar stel je moet door dat park heen, zou je dan er doorheen lopen of toch maar omlopen ook al duurt dat veel langer voordat je thuis bent?
ik zou er wel doorheen durven te lopen hoor en het ligt ook aan me toestand hoe ik ben hahah
geplaatst
Als ervan bekend is dat er veel dingen in gebeuren dan zou ik er wel omheen lopen hoor.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van NiMS: Als ervan bekend is dat er veel dingen in gebeuren dan zou ik er wel omheen lopen hoor.
Je was toch geen mietje
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Nee, ik noem dat eerder verstandig. Ik heb nog geen deathwish hoor.