Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Veilig op straat? (Pagina 2)

- UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Veilig op straat?
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Daar ging het mij niet om. Ik had het er niet over waar JIJ loopt. Ik denk niet zozeer dat de mentaliteit een rol speelt, maar juist de plek waar je gaat lopen. En er zullen best uitzonderingen zijn dat een ielig kereltje in elkaar gemept wordt, maar ik ben bang dat dat eerder uitzonderingen dan regelmaat zijn.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster

Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja en ik denk toch dat het wel degelijk met mentaliteit te maken heeft, maar ja meningen verschillen he [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator

Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik persoonlijk denk dat het ook te maken heeft met waar je opgegroeid bent. Als jij van kleins afaan in de stad bent opgegroeid zul je een stuk minder snel bang zijn omdat je met de situatie meegroeit. En mijn persoonlijke ervaring is dat je houding een hele grote rol speelt. Een houding van kom maar op en een hele grote bek in bepaalde situaties hebben mij al vele jaren heel wat keren gered. [Cool]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik wou net zeggen kijk maar op school de gene met de grootste bek ik de stoertste

of op werk heb je dat ook vaak gene met de grootste auto mooiste pak loopt andere te kleineeren en dat zijn over algemeen de slappere

en op straat uis gewoon bekend dat vooral jongeren groepen niet een reus van een vent of een persoon met grote bek enz zullen pakken

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar ik ben juist van mening dat de maatschappij aan het veranderen is, en dat een grote bek allang niet meer altijd je hachie kan redden. Er hoeft maar net een gefrustreerde gek rond te lopen en je wordt voor je kop geschoten.

Kijk alleen maar naar het geweld op scholen en je ziet de trend al! [Mad]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster

Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar dat kan net zo goed overdag gebeuren, kijk naar wat er laatst in Amsterdam is gebeurd, op klaarlichte dag op de dam, dus daar heeft tijdstip dan nix mee te maken

--------------------

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Precies, ik heb het niet over tijdstip en houding. Dat is exact mijn stelling. Het maakt niet meer uit wanneer en hoe je je gedraagt. Het is enkel de plek waar je bent die risicovol is.

--------------------

Sweetammy
Daily Poster

Volgens mij als je zo zou gaan denken, kan je helemaal niet meer naar buiten, das natuurlijk bespottelijk maar wel waar

--------------------

NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Exact mijn punt. Ik snap best dat veel ouders het niet meer veilig voor hun kinderen op straat vinden.

--------------------

misterm
Zee Babaloeba

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jaah maar tog denk ik dat het geweld bij mensne die zich van te voren bang op stellen groter is omdat die een makkelijkere prooi zijn

met geweld/ mishandeling gaat niet om persoon vaak maar gewoon op of geld of seks of weet ik het en dat willen ze zo snel mogelijk doen

--------------------

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Ik vraag me af of de meeste geweldzaken echt daarom gaan. Is dat niet ergens op te zoeken?

--------------------

misterm
Zee Babaloeba

Beoordeeld:
5
om centraal bureau voor statiestiken denk ik

--------------------

NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Die site is niet daarvoor te gebruiken [Frown] je kan geen statistieken daar terug vinden (de laatste keer dat ik keek).

--------------------

LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm ik dacht eerst dat ik iets had gezien/gehoord over de ergste steden van NL maar dat zal wel niet hetzelfde wezen toch kun je daar ook conclusies uithalen denk ik zo hoor
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Amsterdam stond daar op nr1. heb het ook gezien ja.
Die waren het meest crimineel.

--------------------

Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins

» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:

Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems