quote:Origineel van NiMS: Sorry natas, maar het ging over dat mannen eerder zullen vreemdgaan dan vrouwen, en ik denk dat dat wel waar is. Mannen lopen gewoon hun p*k achterna, en voor vrouwen is dat toch iets lastiger.
yeah right
Ja, die hebben toch helemaal geen p*k dombo
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
HAHAHAHAHAHHA NIMS WIJ GAAN EEN x UIT ALS IK WEER SINGLE BEN!
(laten we hopen dat ik robert nooit kwijtraak!!!!!!!!)
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van NiMS: Sorry natas, maar het ging over dat mannen eerder zullen vreemdgaan dan vrouwen, en ik denk dat dat wel waar is. Mannen lopen gewoon hun p*k achterna, en voor vrouwen is dat toch iets lastiger.
ik denk dat vrouwen vaker vreemdaan...
-------------------- Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!! Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002
quote:Origineel van ThApocalypse: ik denk dat vrouwen vaker vreemdaan...
Hier ben ik het dus ook mee eens..en dat bedoelde ik ook met "yeah right" NiMS.
geplaatst
Vrouwen gaan vaker vreemd? Die heb ik nog niet gehoord. Hoe kom je daar dan bij?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Natasha: HAHAHAHAHAHHA NIMS WIJ GAAN EEN x UIT ALS IK WEER SINGLE BEN!
(laten we hopen dat ik robert nooit kwijtraak!!!!!!!!)
Oh ja, ik denk niet dat dat zal gebeuren
quote:Origineel van BeachBabe: uh uh mannen en vrouwen staan gelijk qua vreemdgaan.. denk alleen dat mannen het langer kunnen verbergen
Ja...ik vind ook ook dat ze allebei gelijk staan qua vreemdgaan...het is niet altijd de man het kan net zo goed de vrouw zijn...maar ach wie ben ik om dit te zegge
quote:Origineel van BeachBabe: uh uh mannen en vrouwen staan gelijk qua vreemdgaan.. denk alleen dat mannen het langer kunnen verbergen
Ja...ik vind ook ook dat ze allebei gelijk staan qua vreemdgaan...het is niet altijd de man het kan net zo goed de vrouw zijn...maar ach wie ben ik om dit te zegge
En eerst zei je nog:
quote:Origineel van LilWiz:
quote:Origineel van ThApocalypse: ik denk dat vrouwen vaker vreemdaan...
Hier ben ik het dus ook mee eens..en dat bedoelde ik ook met "yeah right" NiMS.
Wel een beetje consequent zijn kleine tovenaar
Overigens denk ik dat juist vrouwen een affaire beter kunnen verbergen. Vrouwen merken kleine dingen aan hun kerel op. Gedrag, luchtjes (parfum) en slechte leugens. Mannen daarentegen hebben dat soort dingen (en wel meer) gewoon niet door. Ze letten er ook niet op. En mannen zijn denk ik van nature minder achterdochtig.
geplaatst
ja Budha....maar eigenlijk wil ik ook zeggen dat vrouwen net zogoed vreemdgaan als mannen..misschien niezzo vaak als mannen, maar ze gaan evengoed vreemd of misschien wel vaker als mannen...wie zal het weten
geplaatst
is het niet gewoon zo dat het afhankelijk is van de situatie wie het langer kan volhouden, als 1 van de 2 meer werkt of veel met iets anders bezig is dan is het voor de ander toch makkelijker om het te verbergen en dan is het toch ook nog afhankelijk met wie je vreemdgaat, is het je buurman of iemand die 40 km verderop woont.
en behalve dit, vrouwen en mannen zullen wel net zo vaak vreemdgaan!!
-------------------- mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun" Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003
geplaatst
Volgens mij zijn mannen meer lust gevoelig (pik-gericht) en zullen daarom denk ik eerder besluiten om vreemd te gaan. Ik heb nog nooit van lust gevoelige vrouwen gehoord. Jullie wel dan?
geplaatst
Eisten jullie al dat meerder onderzoeken uit heeft gewezen dat vrouwen juist veel en veel vaker vreemdgaan dan mannen??
Tis echt waar......
Jaja ze zeggen wel altijd dat mannen vrouwne gebruiken, maar eigenlijk is het andersom
geplaatst
Dat komt denk ik eerder omdat vrouwen het veel makkelijker verborgen kunnen houden. Maar waar is dat onderzoek dan? Want ik kan het namelijk niet geloven.