Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Flirten, tot hoever kun je gaan? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   
Auteur Onderwerp: Flirten, tot hoever kun je gaan?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van NiMS:

1) Ik zou het juist niet erg vinden. Flirten is volgens mij gezond. Het zou namelijk ook betekenen dat mijn partner nog aantrekkelijk gevonden wordt door anderen.

wat maakt t nou uit of anderen jouw partner aantrekkelijk vinden? t gaat er toch om wat JIJ vindt?
Het hele flirten is gebaseerd op wat anderen ervan vinden. Het is niet echt nuttig om met de spiegel te staan flirten.
Ik vind het namelijk ook best leuk om te flirten, want dan weet ik, dat ik nog leuk gevonden wordt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Het hele flirten is gebaseerd op wat anderen ervan vinden. Het is niet echt nuttig om met de spiegel te staan flirten.
Ik vind het namelijk ook best leuk om te flirten, want dan weet ik, dat ik nog leuk gevonden wordt.

leuk om zelf te flirten is wat anders dan het leuk vinden dat je partner flirt

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
leuk om zelf te flirten is wat anders dan het leuk vinden dat je partner flirt[/QB]

Als je partner flirt en je vind dat niet leuk ben je gewoon jaloers....ze komt heus wel thuis eten als het goed zit...
Als het slecht gaat in de relatie zal het kunnen flirten van je partner ook anders zijn denk ik dan wanner het goed op de rails staat...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Thundrdaan
Becoming Member


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Thundrdaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben iemand die wel van flirten houd. Maar tot hoever kun je gaan, en houden vrouwen er ook van als er met ze geflirt wordt, ondanks dat degene die flirt al bezet is. Hoe gaan ze daarmee om?

Flirten moet kunnen tijdens een relatie alleen is het niet leuk voor je vriend(in) als die er te vaak bij is. Flirten heeft wat mij betreft nix met vreemdgaan te maken maar kan wel jaloezie opwekken.
Berichten: 14 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Thundrdaan:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben iemand die wel van flirten houd. Maar tot hoever kun je gaan, en houden vrouwen er ook van als er met ze geflirt wordt, ondanks dat degene die flirt al bezet is. Hoe gaan ze daarmee om?

Flirten moet kunnen tijdens een relatie alleen is het niet leuk voor je vriend(in) als die er te vaak bij is. Flirten heeft wat mij betreft nix met vreemdgaan te maken maar kan wel jaloezie opwekken.
en dat kan leiden tot een relatie dat flirten [naughty]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind dat flirten absoluut wel kan. Kijken mag altijd natuurlijk [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik vind dat flirten absoluut wel kan. Kijken mag altijd natuurlijk [Smile]

je hebt kijken en je hebt kijken... [blink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik vind dat flirten absoluut wel kan. Kijken mag altijd natuurlijk [Smile]

Was daar nu weer mis mee met kijken..kijken doet iedereen wel, toch?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Was daar nu weer mis mee met kijken..kijken doet iedereen wel, toch?

ja das de 'goeie' manier van kijken die jij bedoelt [Smile]
maar je hebt ook nog een kijken dat iemand je hele tijd aan zit te staren (en je van alles probeert duidelijk te maken met gezichtsuitdrukkingen) snappie?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
Was daar nu weer mis mee met kijken..kijken doet iedereen wel, toch?

ja das de 'goeie' manier van kijken die jij bedoelt [Smile]
maar je hebt ook nog een kijken dat iemand je hele tijd aan zit te staren (en je van alles probeert duidelijk te maken met gezichtsuitdrukkingen) snappie?

ik begrijp je volledig meid...maar dat kijken wat jij bedoeld doe ik niet aan..althans niet vaak
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat kijken wat Karen bedoeld vind ik juist het leukste [emot-angel]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat kijken wat Karen bedoeld vind ik juist het leukste [emot-angel]

Ja, dat begreep ik al ja [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
[QBJa, dat begreep ik al ja [Smile] [/QB]

Oh ja? Hoezo dan? Wat voor een beeld heb jij van mij?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dat maakte ik slechts op uit jouw eerdere reacties so don't worry hoor Juul [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
dat maakte ik slechts op uit jouw eerdere reacties so don't worry hoor Juul [Smile]

Ow,dan ist goed [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS