-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van NiMS: En lilwiz is geslaagd voor les 1
en was les 2 meneer NiMS?
Dat je niet meer off-topic mag kletsen !
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
nee maar om nou te zeggen dat een jongen meer vreemdgaat dan een meisje, das EG gelul
en dan nog iets: de smoes:" het was haar schuld, ze zoende me opeens" is pas eg kutlul. It takes two to tango he.
en ik geef je ni op je sodemieter, omdat ik mezelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed ken. En ik ga geen voorbeelden noemen, aangezien mijn vriendje ook meeleest op t forum
eigenlijk vind ik dat ie zich moet aanmelden. Vin je ook ni Nimsjuh?
kusjes voor iedereen van mij!
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Ik denk wel dat mannen eerder vreemd zullen gaan dan vrouwen, want gezien de natuur, is dat ook voor mannen veel makkelijker. Wij zijn het in 3 minuten kwijt, maar een vrouw zit er 9 maanden mee opgescheept.
(offtopic, ja ik vind wel dat ie lid moet worden, ja)
quote:Origineel van NiMS: Ik denk wel dat mannen eerder vreemd zullen gaan dan vrouwen, want gezien de natuur, is dat ook voor mannen veel makkelijker. Wij zijn het in 3 minuten kwijt, maar een vrouw zit er 9 maanden mee opgescheept.
(offtopic, ja ik vind wel dat ie lid moet worden, ja)
Whaha..das wel waar ja van die 3 min. Maar mannen eerder vreemdgaan dan vrouwen dat betwijfel ik..kan vaak ook andersom gaan nl.
geplaatst
ach denk es effe na zeg, als ik uitga met me vriendinnen ga ik tog ook versieren
(AUW robert NIET slaan, dat doe ik nu NIET meer eg niet AUW)
en dan maakt t me tog ook ni uut of k dr nou 2 , 3, of zelfs 4 op n avond heb gehad
wat is dan t verschil binnen n relatie? je moet gewoon genoeg aan hem/haar hebben en als dat niet t geval is moet je dr dumpen (of hem) en lekker n ander nemen. Heel makkelijk.
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Sorry natas, maar het ging over dat mannen eerder zullen vreemdgaan dan vrouwen, en ik denk dat dat wel waar is. Mannen lopen gewoon hun p*k achterna, en voor vrouwen is dat toch iets lastiger.
quote:Origineel van NiMS: Sorry natas, maar het ging over dat mannen eerder zullen vreemdgaan dan vrouwen, en ik denk dat dat wel waar is. Mannen lopen gewoon hun p*k achterna, en voor vrouwen is dat toch iets lastiger.
quote:Origineel van NiMS: Sorry natas, maar het ging over dat mannen eerder zullen vreemdgaan dan vrouwen, en ik denk dat dat wel waar is. Mannen lopen gewoon hun p*k achterna, en voor vrouwen is dat toch iets lastiger.
yeah right
Ja, die hebben toch helemaal geen p*k dombo
geplaatst
HAHAHAHAHAHHA NIMS WIJ GAAN EEN x UIT ALS IK WEER SINGLE BEN!
(laten we hopen dat ik robert nooit kwijtraak!!!!!!!!)