Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Flirten, tot hoever kun je gaan? (Pagina 7)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   
Auteur Onderwerp: Flirten, tot hoever kun je gaan?
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whahahahahaha tWas maar een grapje. Tering wat een reactie zeg [blink] [blink] [blink]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
whahahahahaha tWas maar een grapje. Tering wat een reactie zeg [blink] [blink] [blink]

[Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En lilwiz is geslaagd voor les 1 [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
En lilwiz is geslaagd voor les 1 [Wink]

en was les 2 meneer NiMS?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
En lilwiz is geslaagd voor les 1 [Wink]

en was les 2 meneer NiMS?
Dat je niet meer off-topic mag kletsen [Wink] !

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat je niet meer off-topic mag kletsen [Wink] !

ok...ik zal weer aan mijn taken werken hier op het forum

On Topic please!
(Spreek namens Vitamin en BeachBabe)

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nee maar om nou te zeggen dat een jongen meer vreemdgaat dan een meisje, das EG gelul

en dan nog iets: de smoes:" het was haar schuld, ze zoende me opeens" is pas eg kutlul. It takes two to tango he.


en ik geef je ni op je sodemieter, omdat ik mezelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed ken. En ik ga geen voorbeelden noemen, aangezien mijn vriendje ook meeleest op t forum [Wink]

eigenlijk vind ik dat ie zich moet aanmelden. Vin je ook ni Nimsjuh?

kusjes voor iedereen van mij!
[drool]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk wel dat mannen eerder vreemd zullen gaan dan vrouwen, want gezien de natuur, is dat ook voor mannen veel makkelijker. Wij zijn het in 3 minuten kwijt, maar een vrouw zit er 9 maanden mee opgescheept.

(offtopic, ja ik vind wel dat ie lid moet worden, ja)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk wel dat mannen eerder vreemd zullen gaan dan vrouwen, want gezien de natuur, is dat ook voor mannen veel makkelijker. Wij zijn het in 3 minuten kwijt, maar een vrouw zit er 9 maanden mee opgescheept.

(offtopic, ja ik vind wel dat ie lid moet worden, ja)

Whaha..das wel waar ja van die 3 min. Maar mannen eerder vreemdgaan dan vrouwen dat betwijfel ik..kan vaak ook andersom gaan nl.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ach denk es effe na zeg, als ik uitga met me vriendinnen ga ik tog ook versieren

(AUW robert NIET slaan, dat doe ik nu NIET meer eg niet AUW)

en dan maakt t me tog ook ni uut of k dr nou 2 , 3, of zelfs 4 op n avond heb gehad

wat is dan t verschil binnen n relatie? je moet gewoon genoeg aan hem/haar hebben en als dat niet t geval is moet je dr dumpen (of hem) en lekker n ander nemen. Heel makkelijk.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sorry natas, maar het ging over dat mannen eerder zullen vreemdgaan dan vrouwen, en ik denk dat dat wel waar is. Mannen lopen gewoon hun p*k achterna, en voor vrouwen is dat toch iets lastiger.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van liekkos:
Oja, nooit flirten met partner in de buurt. Nooit een goed idee.

Spreek je hier uit ervaring liekos?
nee, maar ik zou het zelf ook niet cool vinden
Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Sorry natas, maar het ging over dat mannen eerder zullen vreemdgaan dan vrouwen, en ik denk dat dat wel waar is. Mannen lopen gewoon hun p*k achterna, en voor vrouwen is dat toch iets lastiger.

yeah right [Confused]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Sorry natas, maar het ging over dat mannen eerder zullen vreemdgaan dan vrouwen, en ik denk dat dat wel waar is. Mannen lopen gewoon hun p*k achterna, en voor vrouwen is dat toch iets lastiger.

yeah right [Confused]
Ja, die hebben toch helemaal geen p*k dombo [Razz]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
HAHAHAHAHAHHA NIMS WIJ GAAN EEN x UIT ALS IK WEER SINGLE BEN!


(laten we hopen dat ik robert nooit kwijtraak!!!!!!!!)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS