Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Flirten, tot hoever kun je gaan? (Pagina 8)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   
Auteur Onderwerp: Flirten, tot hoever kun je gaan?
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Sorry natas, maar het ging over dat mannen eerder zullen vreemdgaan dan vrouwen, en ik denk dat dat wel waar is. Mannen lopen gewoon hun p*k achterna, en voor vrouwen is dat toch iets lastiger.

ik denk dat vrouwen vaker vreemdaan...

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
ik denk dat vrouwen vaker vreemdaan...

Hier ben ik het dus ook mee eens..en dat bedoelde ik ook met "yeah right" NiMS.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vrouwen gaan vaker vreemd? Die heb ik nog niet gehoord. Hoe kom je daar dan bij?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
HAHAHAHAHAHHA NIMS WIJ GAAN EEN x UIT ALS IK WEER SINGLE BEN!


(laten we hopen dat ik robert nooit kwijtraak!!!!!!!!)

Oh ja, ik denk niet dat dat zal gebeuren [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
uh uh mannen en vrouwen staan gelijk qua vreemdgaan.. denk alleen dat mannen het langer kunnen verbergen

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
uh uh mannen en vrouwen staan gelijk qua vreemdgaan.. denk alleen dat mannen het langer kunnen verbergen

Ja...ik vind ook ook dat ze allebei gelijk staan qua vreemdgaan...het is niet altijd de man het kan net zo goed de vrouw zijn...maar ach wie ben ik om dit te zegge
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van BeachBabe:
uh uh mannen en vrouwen staan gelijk qua vreemdgaan.. denk alleen dat mannen het langer kunnen verbergen

Ja...ik vind ook ook dat ze allebei gelijk staan qua vreemdgaan...het is niet altijd de man het kan net zo goed de vrouw zijn...maar ach wie ben ik om dit te zegge
En eerst zei je nog:

quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
ik denk dat vrouwen vaker vreemdaan...

Hier ben ik het dus ook mee eens..en dat bedoelde ik ook met "yeah right" NiMS.
Wel een beetje consequent zijn kleine tovenaar [Wink]

Overigens denk ik dat juist vrouwen een affaire beter kunnen verbergen. Vrouwen merken kleine dingen aan hun kerel op. Gedrag, luchtjes (parfum) en slechte leugens.
Mannen daarentegen hebben dat soort dingen (en wel meer) gewoon niet door. Ze letten er ook niet op. En mannen zijn denk ik van nature minder achterdochtig.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja Budha....maar eigenlijk wil ik ook zeggen dat vrouwen net zogoed vreemdgaan als mannen..misschien niezzo vaak als mannen, maar ze gaan evengoed vreemd of misschien wel vaker als mannen...wie zal het weten [Roll Eyes]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
is het niet gewoon zo dat het afhankelijk is van de situatie wie het langer kan volhouden, als 1 van de 2 meer werkt of veel met iets anders bezig is dan is het voor de ander toch makkelijker om het te verbergen en dan is het toch ook nog afhankelijk met wie je vreemdgaat, is het je buurman of iemand die 40 km verderop woont.


en behalve dit, vrouwen en mannen zullen wel net zo vaak vreemdgaan!!

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Volgens mij zijn mannen meer lust gevoelig (pik-gericht) en zullen daarom denk ik eerder besluiten om vreemd te gaan. Ik heb nog nooit van lust gevoelige vrouwen gehoord. Jullie wel dan?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
The Omen
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor The Omen     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Eisten jullie al dat meerder onderzoeken uit heeft gewezen dat vrouwen juist veel en veel vaker vreemdgaan dan mannen??

Tis echt waar......

Jaja ze zeggen wel altijd dat mannen vrouwne gebruiken, maar eigenlijk is het andersom

Berichten: 5 | Plaats: Aalsmeer | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Shit joyce nou verraad je alles [Frown] [Frown]

Tis wel zo vrouwen gaan hun denkbeldige pik achterna [Razz]

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat komt denk ik eerder omdat vrouwen het veel makkelijker verborgen kunnen houden. Maar waar is dat onderzoek dan? Want ik kan het namelijk niet geloven.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS