Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Flirten, tot hoever kun je gaan? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   
Auteur Onderwerp: Flirten, tot hoever kun je gaan?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben iemand die wel van flirten houd. Maar tot hoever kun je gaan, en houden vrouwen er ook van als er met ze geflirt wordt, ondanks dat degene die flirt al bezet is. Hoe gaan ze daarmee om?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben iemand die wel van flirten houd. Maar tot hoever kun je gaan, en houden vrouwen er ook van als er met ze geflirt wordt, ondanks dat degene die flirt al bezet is. Hoe gaan ze daarmee om?

Tja..ik hou ook wel van een potje flirten, niet daarvan...maar tot hoever dat kun je zelf bepalen denk ik hoor...ik ben stop altijd voordat ik aan geslachtsgemeenschap begin dan...want dan loopt het verkeerd...maar het ligt gewoon totaal aan jezelf dat flirten, je kunt het zo uitgebreidt doen als je zelf en diegene willen..
Tja...Karen weet wel antw. hierop

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar hoe zit dat met flirten als je al een relatie hebt?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar hoe zit dat met flirten als je al een relatie hebt?

Dan heb je je doel toch al bereikt [Confused]

[Wink] [Crazy] [Big Grin] [Cool]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van NiMS:
Maar hoe zit dat met flirten als je al een relatie hebt?

Dan heb je je doel toch al bereikt [Confused]
Nee, want het spannende van flirten is juist de aandacht en spanning van het onbekende. Dat heb je bij je partner na een tijdje meestal niet meer.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar hoe zit dat met flirten als je al een relatie hebt?

Waarom vraag je dat aan ons vrijgezellen??? Weet je zelf waarschijnlijk beter...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Maar hoe zit dat met flirten als je al een relatie hebt?

Waarom vraag je dat aan ons vrijgezellen??? Weet je zelf waarschijnlijk beter...
Omdat jullie er waarschijnlijk ook wel een mening over hebben?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar geef dan eerst je eigen mening met eronder de vraag wat wij erover vinden....

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar hoe zit dat met flirten als je al een relatie hebt?

Uhm...persoonlijk zou ik dat niet leuk vinden als mij partner dan flirt en die zou het dan ook niet leuk vinden als ik zou flirten met iemand..
Voor mij duidelijke zaak iig

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Maar geef dan eerst je eigen mening met eronder de vraag wat wij erover vinden....

Das niet verplicht, ik stel gewoon een open vraag.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
1) Ik houd er totaaaaal niet van als mijn partner zou flirten met ander [Mad]
2) Ik houd er ook niet van als een jongen met mij flirt die al een vriendin heeft (uitzonderingen daar gelaten)

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
1) Ik houd er totaaaaal niet van als mijn partner zou flirten met ander [Mad]
2) Ik houd er ook niet van als een jongen met mij flirt die al een vriendin heeft (uitzonderingen daar gelaten)

1) Ik zou het juist niet erg vinden. Flirten is volgens mij gezond. Het zou namelijk ook betekenen dat mijn partner nog aantrekkelijk gevonden wordt door anderen.

2) Ik begon me al zorgen te maken [Wink] [Kiss]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
2) Ik begon me al zorgen te maken [Wink] [Kiss] [/QB]

van jou kan ik t hebben hoor!!!! [Kiss] [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
[QUOTE]van jou kan ik t hebben hoor!!!! [Kiss] [Wink]

Wist ik wel schatje [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:

1) Ik zou het juist niet erg vinden. Flirten is volgens mij gezond. Het zou namelijk ook betekenen dat mijn partner nog aantrekkelijk gevonden wordt door anderen.

wat maakt t nou uit of anderen jouw partner aantrekkelijk vinden? t gaat er toch om wat JIJ vindt?

[ 08-11-2002, 20:15: Bericht ge-edit door: Karen ]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS