-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
| IP: Gelogd |
geplaatst
En jij dan Sweettammy?? Wat is jou grootste blunder in de liefde
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
Nou ik d8 dat we Lilwizje eerst aan het woord liete
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
pff ik kom hier heus wel op trg hoor...kan nie alles tegelijk en Tam...jij ken me door en door dus jij wete het denk ik wel he
geplaatst
hahaha, jullie kennen elkaar zo goed als goed dus? maarum als jij t niet wil vertellen pat dan kan sweetammy t miss wel doen
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
mijn grootste blunder is wel dat ik ooit een meisje gevraagd heb wat ik niet moes doen omdat ze gwoon loog tegen me en de boel maar speelde steeds...terwijl ik me gevoelige ik op het spel heb gezet...en nu voel ik me diep geschaad door haar...want ze was niet eerlijk tegen me geweest over alles
geplaatst
Nee ik ga natuurlijk nie over Pat lulle, want dan kan ie ook heel wat over mij vertelle
quote:Origineel van Mar: hahaha, jullie kennen elkaar zo goed als goed dus? maarum als jij t niet wil vertellen pat dan kan sweetammy t miss wel doen
nee dat doet ze niet...want dan weet ze het wel...en ze is hopelijk een beetje sociaal en ziet hetzelf ook wel in dat niet alles verteld mag worden wat ik haar zeg en visaversa ook nie...want vertrouwen schaden ho maar he
geplaatst
Psies Pat, maar Mar als jij dan ff begint