geplaatst
Grootste blunder in de liefde heb ik gelukkig niet meegemaakt. Van de meeste ervaringen heb ik geen spijt omdat je er altijd weer iets van kunt leren.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van NiMS: Grootste blunder in de liefde heb ik gelukkig niet meegemaakt. Van de meeste ervaringen heb ik geen spijt omdat je er altijd weer iets van kunt leren.
Heel goed hoor, trug naar het onderwerp
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van Mar: hahah, leg is uit kan k ook mee lachen??
nou nu en dan gebeuren er rare dingen bij ons he...maar dan moet ik mijn hele geschiedenis ophalen wat er allemaal fout is gegaan enzo...zie ik nu niet zo zitte
nou nu en dan gebeuren er rare dingen bij ons he...maar dan moet ik mijn hele geschiedenis ophalen wat er allemaal fout is gegaan enzo...zie ik nu niet zo zitte
Ben je ook wel een jaartje mee bezig
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Oke, je hebt in iig je hoofd gestoten (kan ik er uit opmaken) jullie hebben t iig wel leuk gehad Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
Ben je ook wel een jaartje mee bezig
je haalt de woorden uit me mond tam Zulle we er nog een aantal aan vastplakken?
En Mar ik me hoofd gestoten dat klopt ja...maar er zijn ook nog andere (erge) dingen gebeurd en die hou ik toch liever voor me...want dat was te erg voor woorden Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Haha ach Patrick, schaam je niet, daar is deze topic voor gemaakt Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
Khoef r veder niet t fijne van te weten hoor, hou t maar lekker voor je! Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004