geplaatst
Ja tegenwoordig loop er nergens meer echt van dat je zegt....`oelalala`
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
| IP: Gelogd |
geplaatst
Nee psies, knappe jongens zijn aan het uitsterven.. HELP SOS HELP!!!!!
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
is goed...ik doe het hoor....ben ook druk bezig met snuffel voor langs te komen
Daar had snuf mij nog nix over verteld :@
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
Daar had snuf mij nog nix over verteld :@
hahaha...is nog in onderhandeling en aangezien dat ik jou nou niet in wilde betrekke in het geheel...maar dat zou later komen als het vast staat
geplaatst
Nee okey, moet ik wel ff wete natuurlijk he, kan ik mn kussens weer ff sortere
geplaatst
hahah VERTEL VERTEL hebben we gelijk n leuk onderwerp!!
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
quote:Origineel van Sweetammy: Nee okey, moet ik wel ff wete natuurlijk he, kan ik mn kussens weer ff sortere
...meis je bent de 1e die het dan weet als ik weer naar dat beruchte dorpje kom van jullie en tuurlijk wil ik je ook weer zien en je moeder weer es spreken want heb nog wat goed te maken tegenover dr en jou jou natuurlijk
geplaatst
Ja pat ga jij dat maar ff vertelle doeje veeeeeeel beter dan ik
quote:Origineel van Sweetammy: Ja pat ga jij dat maar ff vertelle doeje veeeeeeel beter dan ik
wat moet ik vertelle dat jij een mooie kamer heb enzo....daar hebbe hun toch niks aan denk ik zo