-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
Heb hier al antw. opgegeven maar wil het nog wel een keer doen voor je: JA ZE BESTAAT ECHT VOOR MEBerichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van LilWiz: Heb hier al antw. opgegeven maar wil het nog wel een keer doen voor je: JA ZE BESTAAT ECHT VOOR ME
Je bent haar tegen gekomen dan? En zo ja, waaraan weet je dan dat het de perfecte vrouw is?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Ik hoef geen namen te horen pat, maar meer het volgende: Hoe weet je dat het de perfecte vrouw is? In mijn ogen bestaat de perfecte vrouw namelijk niet. Dus ik ben benieuwd waarom diegene de perfecte vrouw is.
quote:Origineel van LilWiz: Aan de eigenschappen en hoe ze zich gedraagd
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen enkele eigenschap heeft die jij niet leuk vind. Ze zal vast wel is een keer zeuren of ergens geen zin in hebben, of wat dan ook.
Wanneer ken je iemand goed genoeg om te weten dat deze perfect is?
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen enkele eigenschap heeft die jij niet leuk vind. Ze zal vast wel is een keer zeuren of ergens geen zin in hebben, of wat dan ook.
Nee was maar een geintje NiMS... ik zal nu ff eerlijk antwoorden hierop: Voor mij bestaat er geen perfecte vrouw...als ik aan eisen moet voldoen dan blijft er nix over...dus ik ga niet uit van een perfecte vrouw...geef mij maar een normaal iemand waarmee je kan lachen. huilen, om elkaar geven enzovoorts. Plus als je de perfecte vrouw zoekt dan kun je lang wachten want die vindt je NOOIT..uitgezonderd je dromen
Als je een vrouw wilt die nooit zeurt en altijd zin heeft moet je naar de hoeren gaan
Maar ook vervelende eigenschappen kunnen hun charme hebben. Het ligt eraan hoe jij ermee omgaat.
quote:Origineel van Budha: Als je een vrouw wilt die nooit zeurt en altijd zin heeft moet je naar de hoeren gaan
Maar ook vervelende eigenschappen kunnen hun charme hebben. Het ligt eraan hoe jij ermee omgaat.
"Beauty lies in the eye of the beholder"
De perfecte vrouw voor mij is in ieder geval er geen eentje waarvoor ik zou moeten betalen. Ik denk eerder dat je moet zoeken naar een vrouw waar beiden zichzelf kunnen zijn. Zodra je je zelf niet meer kan zijn in een relatie, denk ik dat de relatie niet goed (meer) is.
geplaatst
De perfecte persoon bestaat gewoon niet. Wel ben ik van mening dat een persoon voor iemand perfect kan zijn, terwijl andere dat dan juist helemaal niet vinden. Maar ja het is maar goed dat niemand perfect is, de schoongheidsfoutjes en afwijkingen maken een persoon juist zo leuk, uniek en speciaal.
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Ik denk wel dat ie bestaat. Het is maar net wat je definitie van perfect is.
quote:Origineel van NiMS: Ik denk wel dat ie bestaat. Het is maar net wat je definitie van perfect is.
Maar omdat iedereen een andere defenitie van perfect zijn heeft, dnek ik niet dat die bestaat
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Daarmee kan er dus wel een perfect iemand voor je zijn. Want in jouw ogen is ie dan perfect toch?
geplaatst
hmm neej die bestaat niet want op begin is alles perfect en daarna zijn er tog dingen waar je je aan gaat irriteren betekend niet dat meteen uit gaan of zo maar niemand is perfect..
-------------------- Mag ik van jou de honing? Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004