mijn grootste blunder is wel dat ik ooit een meisje gevraagd heb wat ik niet moes doen omdat ze gwoon loog tegen me en de boel maar speelde steeds...terwijl ik me gevoelige ik op het spel heb gezet...en nu voel ik me diep geschaad door haar...want ze was niet eerlijk tegen me geweest over alles
Ja kan ik me voorstellen...wat n PIEP..
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
| IP: Gelogd |
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Hhhah, toen ik behoorlijk dronken was met de meest gruwelijkste jongen gegaan!! Hij besprong me in de bosjes met narcissen en `smorgens werd ik er nog ff fijn aan herinnert, lag r ineens n narcis in me bed!!
geplaatst
Maakt nie uit hoor Pat, kan iedereen welles gebeure
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
ik had 2 jaar geleden een heel lelijk vriendje.. net voordat ik voor het eerst alleen op vakantie ging.. hij werd boos omdat hij d8 dat ik vreemd zou gaan dus hadden wer de 2 weken lang ruzie.. en ik heb me heel erg ingehouden.. er waren echt hele leuke jongens daar en ik was met niemand gegaan.. toen kwam ik terug en toen zei hij dat ie vreemd was gegaan terwijl ik op vakantie was!! grrrrrrrrr ik heb ook maar 3 maanden wat gehad maar het is zooon jankert.. het is nu 2 jaAR GEleden en hij staljkt me nog steeds.. hij belt me jankend op als ik geen antwoord geef op msn... das pas een blunder en ik heb er elke dag nog spijt van
-------------------- How low can you go.. Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
Hhha oke dan zonder alcohol, tis iig n grote blunder geweest..!! iedereen vroeg me de volgende dag of ik wel spoorde..
geplaatst
haha valt me wel op dat er lelijke jongens in alphen aan den rijn wonen...hahahah
geplaatst
Ach niet alleen in Alphen aan den Rijn hoor
geplaatst
Nou het gehalte lelijke mensen loopt erg op, zelfs in Adam is het nu moeilijk om iets normaals te vinden, mar ja er zijn natuurlijk nog wel de goeie stede
2Pat, ja doe jij dat eens