geplaatst
Wanneer is draait deze film in de bios in Amerika? Moet nl. weer de DivX regelen dan, want deel 1 was echt super vet..kan niet wachten op deel 2 Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Dan moet je hem niet op divx formaat gaan kijken. Want dat is zonde. En volgens mij is er een wereld premiere, of iig europese premiere, want volgens mij is het een Engelse productie maatschappij.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Op 12 november wordt een DVD box uitgebracht met daarin 4 DVD's. Hierop staat een verlengde (!) versie van The Fellowship of the Ring en heel veel extra's. Wat precies kun je hier lezen:
geplaatst
Wij hebben hier ook deel 1 op dvd liggen t is op zich niet helemaal mijn smaak film, maar ik moet zeggen dat ik em toch best wel leuk vond, dus deel 2 mag nou wel eens komen
geplaatst
Ik heb niet eens een DVD speler dus dat zegt genoeg, vond deel 1 erg vet en ga deel 2 ook zeker zien... Ben bezig met het boek, maar kom er slecht doorheen, maar wil voordat ik deel 2 ga zien tot en met boek 2 gelezen hebben...
quote:Origineel van Stokkie: Ik heb niet eens een DVD speler dus dat zegt genoeg, vond deel 1 erg vet en ga deel 2 ook zeker zien... Ben bezig met het boek, maar kom er slecht doorheen, maar wil voordat ik deel 2 ga zien tot en met boek 2 gelezen hebben...
Het laatste gevecht uit de eerste film is eigenlijk het eerste hoofdstuk van het tweede boek (get it?). Je hebt dus een voorsprong
Ben je de NL of UK versie aan het lezen? Ik las de trilogie in het engels en met name bij de geschiedenislessen was dat wel eens lastig. Maar het verhaal is echt
geplaatst
Ja ik weet dat het super zal moeten zijn, maar moet zeggen dat ik er ook weinig de tijd voor neem, moet er weer ff inkomen, ga morgen maar eens beginnen, en als het dan eenmaal loopt, tsja....dan heb ik over een week of 2 het gehele boek uit (3 delen dus)...
quote:Origineel van Budha: 3 weken zou knap zijn. Ik ben er twee maanden mee bezig geweest. Ik las wel de engelse versie.
Veel plezier
Vergeet niet dat ik waarschijnlijk als student ook wel ietsie meer vrije tijd heb he, en natuurlijk de NL versie...scheelt een hoop hoor... Heb vandaag weer ff een hoofdstuk gelezen, maar ben vandaag te moe om te lezen, viel bijna in slaap:(