quote:Origineel van Qniffel: ik vond deel 1 zeker wel goed, en zit als deel 2 uitkomt ook echt wel weer in de bioscoop. ik gloof dat deel 2 op 18 december uitkomt
Correct, 18 december komt ie uit!
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
heb nu al zeker 10 verkeerde divX files binnengehaald , ik begin het gevoel te krijgen dat 2 towers niet op DivX te vinden is (of ik ben gewoon een amateur wat zoeken betreft )
quote:Origineel van GoedeWiet: Kan zelf ook niet wachten op deel II,
heb nu al zeker 10 verkeerde divX files binnengehaald , ik begin het gevoel te krijgen dat 2 towers niet op DivX te vinden is (of ik ben gewoon een amateur wat zoeken betreft )
Moet ook nog eerst in de bios zijn in US dan komt ie op DiVX uit
|
geplaatst
Het is niet helemaal onzin wat ik schrijf hoor, heb al vaker een screener binnengehaald die voor de bioscooprelease te vinden was. En dan praten we niet over een zielige 300 mb mpeg, maar over een fatsoenlijke dvd rip.
Voordat een film uitgebracht wordt, moet er toch een screener DVD gemaakt worden, bioscooporganisatie en recenten moeten toch ergens een pre-release kunnen bekijken...
geplaatst
Screeners zijn wel relaxed, alleen soms wel iri dat die copyright melding in beeld komt
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
la laaaaa, de 2 torens is bij mij aan het downen, ik heb al deel 2 binnen @ 704 mb en deel 1 @ 704 mb is nu bezig....
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Smoker: la laaaaa, de 2 torens is bij mij aan het downen, ik heb al deel 2 binnen @ 704 mb en deel 1 @ 704 mb is nu bezig....
Weat voor kwaliteit is het?
|
geplaatst
is maar een screener... niet fantastisch maar is te kijken, het zijn 2 delen maar het eerste deel komt maar niet binnen
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Smoker: is maar een screener... niet fantastisch maar is te kijken, het zijn 2 delen maar het eerste deel komt maar niet binnen
Jammer, maar ik wil (en ga) hem toch in de bios zien!
|
geplaatst
ja ok ik ga hem ook zkerz 2 a 3 x in de bios zien
|
quote:Origineel van Smoker: ja ok ik ga hem ook zkerz 2 a 3 x in de bios zien
Ga je 9 uur in de bios zitten?
|