Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Lord of the Rings Chapter 2 (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Lord of the Rings Chapter 2
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
He Budha (Rene toch???), kan julien die lange versie niet een keer lenen van je, dat we hem een keer op een donderdag avond kijken....?
Als jij daar tenminste ook zin in hebt sjuul?
Lijkt mij wel leuk iig [Big Grin]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
He Budha (Rene toch???), kan julien die lange versie niet een keer lenen van je, dat we hem een keer op een donderdag avond kijken....?
Als jij daar tenminste ook zin in hebt sjuul?
Lijkt mij wel leuk iig [Big Grin]

Lijkt me wel, maar dan zit er geen ricochet in, want die lange versie duurt 4 uur.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
of een keer een maandagavond ofzo...
maar lijkt me wel leuk iig

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Smoker:
ja ok ik ga hem ook zkerz 2 a 3 x in de bios zien [bounce]

Ga je 9 uur in de bios zitten?
yep
geen enkel probleem
fellowship of the ringh eb ik ook 3 x in de bios gezien

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
of een keer een maandagavond ofzo...
maar lijkt me wel leuk iig

Goed plan! Spreken we gewoon een keertje af, als René de dvd's heeft dan he.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Smoker:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Smoker:
ja ok ik ga hem ook zkerz 2 a 3 x in de bios zien [bounce]

Ga je 9 uur in de bios zitten?
yep
geen enkel probleem
fellowship of the ringh eb ik ook 3 x in de bios gezien

Wow

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hier is alvast een preview te downloaden van The Two Towers:
preview lotr 2

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Yo Smoker,
paas ff die bestands namen door,
ik download de hele tijd crap...

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Miljoenste bezoeker voor Lord of the Rings II

The Two Towers, de tweede Lord of the Rings-film, heeft in drie weken tijd een miljoen bezoekers getrokken. Dat heeft distributeur A-Film woensdag bekendgemaakt. De miljoenste bezoeker wordt donderdag in het Minervatheater in Maastricht gehuldigd.

Het kostte de eerste Lord of the Rings-film, The Fellowship of the Ring, vorig jaar vijf weken om een miljoen mensen te trekken. Uiteindelijk bezochten bijna twee miljoen mensen die film. Distributeur A-Film verwacht dat deel twee uiteindelijk meer mensen zal trekken dan zijn voorganger. The Two Towers draait in een recordaantal van 150 kopieën in de Nederlandse bioscopen. In Rotterdam en Amsterdam draait de film in totaal in acht zalen.

The Two Towers is het tweede verfilmde boek uit de beroemde Lord of the Rings-trilogie van auteur J.R.R. Tolkien. De trilogie handelt om een ring die kwade machten herbergt. Om te voorkomen dat het kleinood in handen komt van de kwade heerser Sauron, moet een gezelschap van hobbits, mensen, elfen en dwergen proberen de ring te vernietigen in Mount Doom, waar hij ooit is gesmeed.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
The Two Towers is het tweede verfilmde boek uit de beroemde Lord of the Rings-trilogie van auteur J.R.R. Tolkien. De trilogie handelt om een ring die kwade machten herbergt. Om te voorkomen dat het kleinood in handen komt van de kwade heerser Sauron, moet een gezelschap van hobbits, mensen, elfen en dwergen proberen de ring te vernietigen in Mount Doom, waar hij ooit is gesmeed.

Is er ook maar iemand die dit niet wist [Confused]

Maar wel cool natuurlijk dat al 1 op de 16 nederlanders die film gezien hebben.

Ik kan echt niet wachten op de LOTR marathons. Ten eerste alle films achter elkaar in de bios en wat later alle extended DVD's op de bank thuis. [Eek!]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Moet hem nog steeds zien [Confused] Ga proberen volgende week in A'dam, ben dan toch daar. Dus Steven wat denk je ervan...enne Mar. filmpje pikken of toch niet?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als het goed is, ga ik hem ook volgende week (aanstaande) dinsdag kijken [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Als het goed is, ga ik hem ook volgende week (aanstaande) dinsdag kijken [Smile]

He NiMS, ik dacht dat je 'm allang gezien had?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van NiMS:
Als het goed is, ga ik hem ook volgende week (aanstaande) dinsdag kijken [Smile]

He NiMS, ik dacht dat je 'm allang gezien had?
Nee hoor, ivm wintersport geen tijd voor kunnen maken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tis echt een vette film,
maar ik vervloek mezelf dat ik de complete film er express op heb zitten letten of het nou gerenderd of miniatuur of echt was [Eek!] [Eek!]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS