Dit is onderwerp Lord of the Rings Chapter 2 in forum Films bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/18/t/000007.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Wanneer is draait deze film in de bios in Amerika?
Moet nl. weer de DivX regelen dan, want deel 1 was echt super vet..kan niet wachten op deel 2 [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dan moet je hem niet op divx formaat gaan kijken. Want dat is zonde. En volgens mij is er een wereld premiere, of iig europese premiere, want volgens mij is het een Engelse productie maatschappij.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Maar kijk ook wel in de bios hoor...maar is voor mijn verzameling films [Wink]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Op 12 november wordt een DVD box uitgebracht met daarin 4 DVD's. Hierop staat een verlengde (!) versie van The Fellowship of the Ring en heel veel extra's. Wat precies kun je hier lezen:

The Fellowship of the Ring Extended Cut DVD box

In deze versie duurt de film 208 minuten!!
Reviews van deze set staat hier:

DVD Preview
DVD Specials

De set is al te bestellen bij Bol.com voor €42 en bij FreeRecordShop voor €40.

quote:
En volgens mij is er een wereld premiere, of iig europese premiere, want volgens mij is het een Engelse productie maatschappij.
Klopt, hij opent over heel de wereld op 18 december (mijn verjaardag). Deel 1 ging op 19 december in premiere.

[ 07-11-2002, 12:42: Bericht ge-edit door: Budha ]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Zo ziet de doos eruit:

 -

En zo de hele set:

 -

[ 07-11-2002, 13:21: Bericht ge-edit door: Budha ]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Ik wacht wel ff..hoef die special box niet..zal wel vrij prijzig zijn. Maar bedankt alvast voor de info [Ok]

[ 07-11-2002, 11:59: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door Karen op :
 
Wij hebben hier ook deel 1 op dvd liggen
t is op zich niet helemaal mijn smaak film, maar ik moet zeggen dat ik em toch best wel leuk vond, dus deel 2 mag nou wel eens komen [Smile]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Ik heb inmiddels een pre-order geplaatst bij FreeRecordShop. [Razz]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Budha:
Ik heb inmiddels een pre-order geplaatst bij FreeRecordShop. [Razz]

Echte Die Hard LOTR Fan [Razz]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Ik heb niet eens een DVD speler dus dat zegt genoeg, vond deel 1 erg vet en ga deel 2 ook zeker zien...
Ben bezig met het boek, maar kom er slecht doorheen, maar wil voordat ik deel 2 ga zien tot en met boek 2 gelezen hebben...
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik heb niet eens een DVD speler dus dat zegt genoeg, vond deel 1 erg vet en ga deel 2 ook zeker zien...
Ben bezig met het boek, maar kom er slecht doorheen, maar wil voordat ik deel 2 ga zien tot en met boek 2 gelezen hebben...

Het laatste gevecht uit de eerste film is eigenlijk het eerste hoofdstuk van het tweede boek (get it?). Je hebt dus een voorsprong [Wink]

Ben je de NL of UK versie aan het lezen? Ik las de trilogie in het engels en met name bij de geschiedenislessen was dat wel eens lastig. Maar het verhaal is echt [Ok]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Ja ik weet dat het super zal moeten zijn, maar moet zeggen dat ik er ook weinig de tijd voor neem, moet er weer ff inkomen, ga morgen maar eens beginnen, en als het dan eenmaal loopt, tsja....dan heb ik over een week of 2 het gehele boek uit (3 delen dus)...
 
Gereageerd door Budha op :
 
3 weken zou knap zijn. Ik ben er twee maanden mee bezig geweest. Ik las wel de engelse versie.

Veel plezier [Smile]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van Budha:
3 weken zou knap zijn. Ik ben er twee maanden mee bezig geweest. Ik las wel de engelse versie.

Veel plezier [Smile]

Vergeet niet dat ik waarschijnlijk als student ook wel ietsie meer vrije tijd heb he, en natuurlijk de NL versie...scheelt een hoop hoor...
Heb vandaag weer ff een hoofdstuk gelezen, maar ben vandaag te moe om te lezen, viel bijna in slaap:(
 
Gereageerd door Qniffel op :
 
ik vond deel 1 zeker wel goed, en zit als deel 2 uitkomt ook echt wel weer in de bioscoop. ik gloof dat deel 2 op 18 december uitkomt
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Qniffel:
ik vond deel 1 zeker wel goed, en zit als deel 2 uitkomt ook echt wel weer in de bioscoop. ik gloof dat deel 2 op 18 december uitkomt

Correct, 18 december komt ie uit!
 
Gereageerd door Budha op :
 
Ik heb al kaartjes voor 20 december! [Big Grin]

Maar voordat we gaan wel eerst nog ff de extra lange versie van Fellowship of the Ring kijken [Smile]
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
Kan zelf ook niet wachten op deel II,

heb nu al zeker 10 verkeerde divX files binnengehaald , ik begin het gevoel te krijgen dat 2 towers niet op DivX te vinden is (of ik ben gewoon een amateur wat zoeken betreft [Big Grin] )
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Kan zelf ook niet wachten op deel II,

heb nu al zeker 10 verkeerde divX files binnengehaald , ik begin het gevoel te krijgen dat 2 towers niet op DivX te vinden is (of ik ben gewoon een amateur wat zoeken betreft [Big Grin] )

Moet ook nog eerst in de bios zijn in US dan komt ie op DiVX uit [Wink]
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
Het is niet helemaal onzin wat ik schrijf hoor,
heb al vaker een screener binnengehaald die voor de bioscooprelease te vinden was.
En dan praten we niet over een zielige 300 mb mpeg, maar over een fatsoenlijke dvd rip.

Voordat een film uitgebracht wordt, moet er toch een screener DVD gemaakt worden, bioscooporganisatie en recenten moeten toch ergens een pre-release kunnen bekijken... [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Screeners zijn wel relaxed, alleen soms wel iri dat die copyright melding in beeld komt [Wink]
 
Gereageerd door Smoker op :
 
la laaaaa, de 2 torens is bij mij aan het downen, ik heb al deel 2 binnen @ 704 mb en deel 1 @ 704 mb is nu bezig....

[naughty] [beerchug] [bounce] [smoke]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Smoker:
la laaaaa, de 2 torens is bij mij aan het downen, ik heb al deel 2 binnen @ 704 mb en deel 1 @ 704 mb is nu bezig....

[naughty] [beerchug] [bounce] [smoke]

Weat voor kwaliteit is het?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Smoker:
la laaaaa, de 2 torens is bij mij aan het downen, ik heb al deel 2 binnen @ 704 mb en deel 1 @ 704 mb is nu bezig....

[naughty] [beerchug] [bounce] [smoke]

Dan mag jij mij zeggen waar je die(=deel 2) vandaan haalt hoor..want hij is nog niet released zie ik
[blink]

[ 03.12.2002, 14:35: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door Karen op :
 
quote:
Origineel van Smoker:
la laaaaa, de 2 torens is bij mij aan het downen, ik heb al deel 2 binnen @ 704 mb en deel 1 @ 704 mb is nu bezig....

[naughty] [beerchug] [bounce] [smoke]

mag ik dan bij jou komen kijken Thier? [emot-angel] [Big Grin] [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
meetingavond bij Thierry mensen [Big Grin]
 
Gereageerd door Smoker op :
 
is maar een screener...
niet fantastisch maar is te kijken, het zijn 2 delen maar het eerste deel komt maar niet binnen [Mad]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Smoker:
is maar een screener...
niet fantastisch maar is te kijken, het zijn 2 delen maar het eerste deel komt maar niet binnen [Mad]

Jammer, maar ik wil (en ga) hem toch in de bios zien!
 
Gereageerd door Smoker op :
 
ja ok ik ga hem ook zkerz 2 a 3 x in de bios zien [bounce]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Smoker:
ja ok ik ga hem ook zkerz 2 a 3 x in de bios zien [bounce]

Ga je 9 uur in de bios zitten?
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
He Budha (Rene toch???), kan julien die lange versie niet een keer lenen van je, dat we hem een keer op een donderdag avond kijken....?
Als jij daar tenminste ook zin in hebt sjuul?
Lijkt mij wel leuk iig [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
He Budha (Rene toch???), kan julien die lange versie niet een keer lenen van je, dat we hem een keer op een donderdag avond kijken....?
Als jij daar tenminste ook zin in hebt sjuul?
Lijkt mij wel leuk iig [Big Grin]

Lijkt me wel, maar dan zit er geen ricochet in, want die lange versie duurt 4 uur.
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
of een keer een maandagavond ofzo...
maar lijkt me wel leuk iig
 
Gereageerd door Smoker op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Smoker:
ja ok ik ga hem ook zkerz 2 a 3 x in de bios zien [bounce]

Ga je 9 uur in de bios zitten?
yep
geen enkel probleem
fellowship of the ringh eb ik ook 3 x in de bios gezien
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
of een keer een maandagavond ofzo...
maar lijkt me wel leuk iig

Goed plan! Spreken we gewoon een keertje af, als René de dvd's heeft dan he.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Smoker:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Smoker:
ja ok ik ga hem ook zkerz 2 a 3 x in de bios zien [bounce]

Ga je 9 uur in de bios zitten?
yep
geen enkel probleem
fellowship of the ringh eb ik ook 3 x in de bios gezien

Wow
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Hier is alvast een preview te downloaden van The Two Towers:
preview lotr 2
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
Yo Smoker,
paas ff die bestands namen door,
ik download de hele tijd crap...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Miljoenste bezoeker voor Lord of the Rings II

The Two Towers, de tweede Lord of the Rings-film, heeft in drie weken tijd een miljoen bezoekers getrokken. Dat heeft distributeur A-Film woensdag bekendgemaakt. De miljoenste bezoeker wordt donderdag in het Minervatheater in Maastricht gehuldigd.

Het kostte de eerste Lord of the Rings-film, The Fellowship of the Ring, vorig jaar vijf weken om een miljoen mensen te trekken. Uiteindelijk bezochten bijna twee miljoen mensen die film. Distributeur A-Film verwacht dat deel twee uiteindelijk meer mensen zal trekken dan zijn voorganger. The Two Towers draait in een recordaantal van 150 kopieën in de Nederlandse bioscopen. In Rotterdam en Amsterdam draait de film in totaal in acht zalen.

The Two Towers is het tweede verfilmde boek uit de beroemde Lord of the Rings-trilogie van auteur J.R.R. Tolkien. De trilogie handelt om een ring die kwade machten herbergt. Om te voorkomen dat het kleinood in handen komt van de kwade heerser Sauron, moet een gezelschap van hobbits, mensen, elfen en dwergen proberen de ring te vernietigen in Mount Doom, waar hij ooit is gesmeed.
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
The Two Towers is het tweede verfilmde boek uit de beroemde Lord of the Rings-trilogie van auteur J.R.R. Tolkien. De trilogie handelt om een ring die kwade machten herbergt. Om te voorkomen dat het kleinood in handen komt van de kwade heerser Sauron, moet een gezelschap van hobbits, mensen, elfen en dwergen proberen de ring te vernietigen in Mount Doom, waar hij ooit is gesmeed.

Is er ook maar iemand die dit niet wist [Confused]

Maar wel cool natuurlijk dat al 1 op de 16 nederlanders die film gezien hebben.

Ik kan echt niet wachten op de LOTR marathons. Ten eerste alle films achter elkaar in de bios en wat later alle extended DVD's op de bank thuis. [Eek!]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Moet hem nog steeds zien [Confused] Ga proberen volgende week in A'dam, ben dan toch daar. Dus Steven wat denk je ervan...enne Mar. filmpje pikken of toch niet?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Als het goed is, ga ik hem ook volgende week (aanstaande) dinsdag kijken [Smile]
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Als het goed is, ga ik hem ook volgende week (aanstaande) dinsdag kijken [Smile]

He NiMS, ik dacht dat je 'm allang gezien had?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van NiMS:
Als het goed is, ga ik hem ook volgende week (aanstaande) dinsdag kijken [Smile]

He NiMS, ik dacht dat je 'm allang gezien had?
Nee hoor, ivm wintersport geen tijd voor kunnen maken.
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
Tis echt een vette film,
maar ik vervloek mezelf dat ik de complete film er express op heb zitten letten of het nou gerenderd of miniatuur of echt was [Eek!] [Eek!]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Tis echt een vette film,
maar ik vervloek mezelf dat ik de complete film er express op heb zitten letten of het nou gerenderd of miniatuur of echt was [Eek!] [Eek!]

Je hebt zeker de dvd gekeken. Ik vond het echt super knap hoe ze het 1e deel hebben gemaakt!
 
Gereageerd door Househof op :
 
ik ga deel 2 zaterdag in de bios bekijken
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Househof:
ik ga deel 2 zaterdag in de bios bekijken

Relaxed! Ik hoop echt dinsdag te gaan kijken. Hangt nog ff van Alex (kennen jullie niet) af.
 
Gereageerd door vitamin op :
 
quote:
Origineel van Househof:
ik ga deel 2 zaterdag in de bios bekijken

(heej Erik! jij ook hier? [Smile] )
iig ik ga nu zondag deel 2 voor de 2e x bekijken.
vond t gewoon echt superspannende film! nou nog een jaar w8en voor deel 3... [blink]
 
Gereageerd door Househof op :
 
ja ik zit ook hier, want ik ken julien al vanaf qlimax april 2002, maar ik zit hier niet zo veel(k*t ISDN [Mad] ) maar ik heb wel zin om de flim te gaan bekijken
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Househof:
ja ik zit ook hier, want ik ken julien al vanaf qlimax april 2002, maar ik zit hier niet zo veel(k*t ISDN [Mad] ) maar ik heb wel zin om de flim te gaan bekijken

Ken Juul ook pas...maar het lijkt wel of ik hem al langer ken..
Back ontopic
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Tis echt een vette film,
maar ik vervloek mezelf dat ik de complete film er express op heb zitten letten of het nou gerenderd of miniatuur of echt was [Eek!] [Eek!]

Je hebt zeker de dvd gekeken. Ik vond het echt super knap hoe ze het 1e deel hebben gemaakt!
Ik bedoel deel II dus, die heb ik in de bios gekeken.
Trouwens gister Die Another Day in bios gezien,
was ook wel knap gedaan allemaal.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Huppa..DivX is ook al released zie ik net [Big Grin]
Meteen ff halen bij een maat van...mooi voor de collectie [bounce] [bounce]

01/09/2003 PRE 2002 The Lord of the Rings: The Two Towers *DVD SCREENER* *SYNCH FIX* FIX'R'US [2 CDs]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Das wel beter, een screener. Dan heb je nog goede kwaliteit ook!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Das wel beter, een screener. Dan heb je nog goede kwaliteit ook!

jajaja..ga hem zo bekijken de DIVX [Crazy] [Crazy]

[ 13.01.2003, 15:29: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door vitamin op :
 
vandaag weer in bios gezien en hij blijft goed [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik heb hem vanmiddag ook (eindelijk) gezien. Echt een superfilm [Big Grin]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS