Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Lord of the Rings Chapter 2 (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Lord of the Rings Chapter 2
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wanneer is draait deze film in de bios in Amerika?
Moet nl. weer de DivX regelen dan, want deel 1 was echt super vet..kan niet wachten op deel 2 [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dan moet je hem niet op divx formaat gaan kijken. Want dat is zonde. En volgens mij is er een wereld premiere, of iig europese premiere, want volgens mij is het een Engelse productie maatschappij.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar kijk ook wel in de bios hoor...maar is voor mijn verzameling films [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op 12 november wordt een DVD box uitgebracht met daarin 4 DVD's. Hierop staat een verlengde (!) versie van The Fellowship of the Ring en heel veel extra's. Wat precies kun je hier lezen:

The Fellowship of the Ring Extended Cut DVD box

In deze versie duurt de film 208 minuten!!
Reviews van deze set staat hier:

DVD Preview
DVD Specials

De set is al te bestellen bij Bol.com voor €42 en bij FreeRecordShop voor €40.

quote:
En volgens mij is er een wereld premiere, of iig europese premiere, want volgens mij is het een Engelse productie maatschappij.
Klopt, hij opent over heel de wereld op 18 december (mijn verjaardag). Deel 1 ging op 19 december in premiere.

[ 07-11-2002, 12:42: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zo ziet de doos eruit:

 -

En zo de hele set:

 -

[ 07-11-2002, 13:21: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik wacht wel ff..hoef die special box niet..zal wel vrij prijzig zijn. Maar bedankt alvast voor de info [Ok]

[ 07-11-2002, 11:59: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wij hebben hier ook deel 1 op dvd liggen
t is op zich niet helemaal mijn smaak film, maar ik moet zeggen dat ik em toch best wel leuk vond, dus deel 2 mag nou wel eens komen [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb inmiddels een pre-order geplaatst bij FreeRecordShop. [Razz]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Ik heb inmiddels een pre-order geplaatst bij FreeRecordShop. [Razz]

Echte Die Hard LOTR Fan [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb niet eens een DVD speler dus dat zegt genoeg, vond deel 1 erg vet en ga deel 2 ook zeker zien...
Ben bezig met het boek, maar kom er slecht doorheen, maar wil voordat ik deel 2 ga zien tot en met boek 2 gelezen hebben...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik heb niet eens een DVD speler dus dat zegt genoeg, vond deel 1 erg vet en ga deel 2 ook zeker zien...
Ben bezig met het boek, maar kom er slecht doorheen, maar wil voordat ik deel 2 ga zien tot en met boek 2 gelezen hebben...

Het laatste gevecht uit de eerste film is eigenlijk het eerste hoofdstuk van het tweede boek (get it?). Je hebt dus een voorsprong [Wink]

Ben je de NL of UK versie aan het lezen? Ik las de trilogie in het engels en met name bij de geschiedenislessen was dat wel eens lastig. Maar het verhaal is echt [Ok]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja ik weet dat het super zal moeten zijn, maar moet zeggen dat ik er ook weinig de tijd voor neem, moet er weer ff inkomen, ga morgen maar eens beginnen, en als het dan eenmaal loopt, tsja....dan heb ik over een week of 2 het gehele boek uit (3 delen dus)...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
3 weken zou knap zijn. Ik ben er twee maanden mee bezig geweest. Ik las wel de engelse versie.

Veel plezier [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
3 weken zou knap zijn. Ik ben er twee maanden mee bezig geweest. Ik las wel de engelse versie.

Veel plezier [Smile]

Vergeet niet dat ik waarschijnlijk als student ook wel ietsie meer vrije tijd heb he, en natuurlijk de NL versie...scheelt een hoop hoor...
Heb vandaag weer ff een hoofdstuk gelezen, maar ben vandaag te moe om te lezen, viel bijna in slaap:(

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Qniffel
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Qniffel     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik vond deel 1 zeker wel goed, en zit als deel 2 uitkomt ook echt wel weer in de bioscoop. ik gloof dat deel 2 op 18 december uitkomt

--------------------
Hardstyle is the power

Berichten: 6 | Plaats: Nunspeet | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS