Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Volgende X-Qlusive: DANA!! (Pagina 4)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Volgende X-Qlusive: DANA!!
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Smoker:
19 dec wel

Als ie dan nog niet uitverkocht is. Ik ga hem morgen halen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
als ie dan al uitverkocht is is het kut, maar ik haal hem zodra me geld er is, maar 19dec is het laatste moment dat ik hem ken halen voordat ik ff op vakantie ga...

maar als ik heel eerlijk moet zijn, wordt het volgende week rond de 14de

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ok dan! Ik heb hem vanmiddag gehaald, dus het kaartje ligt nu bij mij thuis [Smile] [bounce] [bounce] [bounce] [bounce]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik moet hem nog steeds kopen [Embarrassed]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ik moet hem nog steeds kopen [Embarrassed]

Ik zou maar snel zijn, alle VIP kaarten zijn namelijk al uitverkocht.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
ik moet hem nog steeds kopen [Embarrassed]

Ik zou maar snel zijn, alle VIP kaarten zijn namelijk al uitverkocht.
ik doe mijn best NiMS
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ga em denk ik deze week halen Juul [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Ik ga em denk ik deze week halen Juul [Big Grin]

Alright! [Ok] [bounce] [bounce] [bounce] [bounce]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Smoker:
als ie dan al uitverkocht is is het kut, maar ik haal hem zodra me geld er is, maar 19dec is het laatste moment dat ik hem ken halen voordat ik ff op vakantie ga...

maar als ik heel eerlijk moet zijn, wordt het volgende week rond de 14de

doe het dan wel ff Thierry, ik ben afhankelijk van jou he...
[Crazy] [naughty] [smoke]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Stokkie en NiMS ik ga mijn kaartje woensdag 11-12-02 halen..dus ik ben erbij [Big Grin] [bounce] [bounce]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb hem nog niet he...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik heb hem nog niet he...

Sjuul kocht hem toch voor je?
En aangezien dat hij hem heeft, dacht ik dat jij hem ook dan al had

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik heb hem nog niet he...

Sjuul kocht hem toch voor je?
En aangezien dat hij hem heeft, dacht ik dat jij hem ook dan al had

Nee, Aart dacht slim te zijn, en laat hem kopen door Thierry.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
als het goed is heb ik vandaag me geld en daarmee ook het xq kaartje van aart en die van mezelf
en als het niet goed is dan heb ik ze donderdag pas

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en ik had ze gisteren gekocht

XQ2 is een feit voor aart en mij [bounce]

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS