Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Volgende X-Qlusive: DANA!! (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Volgende X-Qlusive: DANA!!
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Aart..het is VENRAY met een Y
Sjuil..maak er dan maar Utrecht, ligt tenminste centraal

Utrecht is voor ons om, driebergen ligt naast mijn huis.
Ik zal er wel een nachtje over slapen [Wink]
Maar ik kom voor 50% dat staat vast

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ideale line-up :
21:00 - 00:30 Dana
00:30 - 08:00 LADY Dana

ja idd doorbikkelen tot 8 uur het liefst...
en vanaf half 1(ok 1 uur mag ook)gewoon lekker aan de Hardcore...
dan wil ik zeker komen [Smile]
Als ze alleen HS gaat draaien...Dunno, denk t niet dan.

I Hope For Industrial
afsluiten met Catscan vs Sidewinder - Drowned Memories [Smile]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
Als ze alleen HS gaat draaien...Dunno, denk t niet dan.

I Hope For Industrial
afsluiten met Catscan vs Sidewinder - Drowned Memories [Smile]

helemaal mee eens [Smile] (maar kleine kans)

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Aart..het is VENRAY met een Y
Sjuil..maak er dan maar Utrecht, ligt tenminste centraal

Utrecht is voor ons om, driebergen ligt naast mijn huis.
valt best mee julien, utrecht is ook wel goed te doen, zoveel om is het niet, gewoon in utrecht vlakbij het CS de A2 op...kost ons niet onwijs veel tijd extra...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Aart..het is VENRAY met een Y
Sjuil..maak er dan maar Utrecht, ligt tenminste centraal

Utrecht is voor ons om, driebergen ligt naast mijn huis.
valt best mee julien, utrecht is ook wel goed te doen, zoveel om is het niet, gewoon in utrecht vlakbij het CS de A2 op...kost ons niet onwijs veel tijd extra...
Het is zowieso om. Maar ik begrijp dus dat jij gaat rijden? [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben best bereidt mee te gaan met jullie..maar dan moet we ff duidelijk afspreken hoe en wat allemaal..ok?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En wat vinden jullie er nu van? Karen moet toch gewoon ook komen..of niet? Het wordt tenminste een moderator avondje met foto's [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Er gaan geruchten dat er wat HC dj's komen..maar ik kon ze niet herkennen op de flyer hoor!
Wel zag ik: Luna, Pavo, Zany, Francios, Panic en Pila voor de rest ken ik die andere niet..Maar mocht er wat HC dj's komen dan kom ik zekerz...maar ik wacht eerst de line-up af [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik snap er nou helemaaal nix meer van wie er komen, alles is zo tegenstrijdig als wat, dus ik w8 rustig af wat nou de line-up wordt en als t al uitverkocht is jammer dan.. Voor alleen hardstyle doe ik t iig niet in dit geval

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Ik snap er nou helemaaal nix meer van wie er komen, alles is zo tegenstrijdig als wat, dus ik w8 rustig af wat nou de line-up wordt en als t al uitverkocht is jammer dan.. Voor alleen hardstyle doe ik t iig niet in dit geval

ah kom op meisie [emot-angel]
Iedereen van dit forum komt dan en als jij er niet bij bent [cry] dan wordt het nix van die foto's [cry] [cry]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Ik snap er nou helemaaal nix meer van wie er komen, alles is zo tegenstrijdig als wat, dus ik w8 rustig af wat nou de line-up wordt en als t al uitverkocht is jammer dan.. Voor alleen hardstyle doe ik t iig niet in dit geval

Hey Karen, je moet wel komen hoor, als je geld heb dan...hardcore komt er niet op XQ lijkt me, maar zoals jij al zegt, wachten we gewoon lekker rustig af... [bounce]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik hoop dat ik nog op tijd ben met het halen van een kaartje, want misschien krijg ik hem wel met sinterklaas. Dus ik hoop dat ze nog niet uitverkocht zijn.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik hoop dat ik nog op tijd ben met het halen van een kaartje, want misschien krijg ik hem wel met sinterklaas. Dus ik hoop dat ze nog niet uitverkocht zijn.

zo erg zal het wel niet zijn, denk dat ik nog wel een kaartje zal bemachtigen...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik hoop dat ik nog op tijd ben met het halen van een kaartje, want misschien krijg ik hem wel met sinterklaas. Dus ik hoop dat ze nog niet uitverkocht zijn.

zo erg zal het wel niet zijn, denk dat ik nog wel een kaartje zal bemachtigen...
Laten we het hopen!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
in dit geval vind ik 38 euro echt teveel gewoon, of ik moet opeens geldoverschot hebben maar dat zal wel niet hè [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS