Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » HC4L

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: HC4L
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
25 jan... [Smile] ja k weet dat de meesten van jullie dan al wat anders te doen hebben maar ik zal iig hier aanwezig zijn [Big Grin]
Alleen dat t helemaal in R'dam is en al 'vroeg' afgelopen is ff vervelend ivm OV.

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kom je toch naar Duivendrecht toe..gaan we afteren op het station [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ehm ja lijkt me goed plan, kan ik lekker w8en tot 07:30 enzow cker [Razz]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Is dat nou een goed feest mensen???
Dat Hardcore 4 Life !

Heb wel iets gehoord over live optredens, maar ken het verder niet..

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
melv
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor melv     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Moet je nog meer goeie weed rokuh ja, daar word je slimmer van. Dit was mijn beleving zonder weed:

Zooooooooooo het begin van 2003, pffffffffff de kop is eraf zulluh we maar zeggen. En wat voor kop damn ubergeil feestjuh. Van begin tot eind maar ff dan. Half 7 afgesprokuh met een kerel met wie ik zou gaan, maar geen kerel, ff belluh, vertelde die me doodleuk dat die niet meer ging. Nou fijn, ff telefoontje gepleegd naar Karen. En met haar en sammy zou ik toen heen reizen, meost wel eerst ff naar Beverwijk, dat is 2,5 uur met trein. Dus in trein gespronguh, met veel XQ gangers. Tegen 21:50 was ik in Beverwijk, daaro ff huisbezocht van Karen. Thankzz for you cup of thee, koekkie sloeg ik af omdat ik al beetje was en dus niet meer kon eten. Toen om half 23 met papa en mama sammy op naar Tropicana. Half 12 in Rotterdam voor Tropicana. ff het kaartjuh verkocht die ik nog over had. En de rij was klein dus binnen 15 min binnen. Superrelaxx!! Jassie en tassie weg en ff zeikuh en toen gaan met die banaan. Vinyl junk draaide en mc syco stond er naast te bleruh. Ik kwam binnen met serieus damage, altijd lekker. Voor de rest ben ik titels beetje kwijt, beetje van de kanarie. Na 30 min. ff tropicana boven inspecteren, early hardcore!! Waxweasle hit the road, NO happy shit!! van RTC, damn hard, lekker hakkuh!!! Nog meer oude bekenden nummertjes kwamen langs, en ook veel lui van andere feestuh. Na tijdje weer naar beneden gegaan JDA behind the wheels of steel, de bass die moet je niet horuh die moet je voeluh!! En of je hem voelt in tropicana, tis niet groot, maar ze weet toch altijd wel knettergoed geluid er neer te zettuh. En dat moet je hebben. Lekker plaatjuhs draaide JDA en voordat ik er erg in had, waren stunned guys alweer aangetreden. Nice very nice, maar boven was Paul bezig, denk ff daar koekeloeren. Dat had ik of niet of wel moeten doen, maar ben er tot half 3 niet meer weggekomuh, life is like, life is like a dance!! razzle dazzle enz. hmmmmm early hardcore rulezz ook zekerz wel. WEl op een hele andere manier als de hardcore van vandaag. Half 3 noise suppressor, bring da noize, damn superlive setjuh, dat is wat een mens wil horuh. Keihard die bass!! ohw ohw ohw lekker door je lichaam!! En lekkere vage shit ja. Daarna de beurt aan viper, oa zijn eigen nummertjes, en lekker setje aan elkaar gedraait, vrijdag ziet ik hem weer maar dan hier in de buurt, na zijn set sprak ik hem nog ff en hij heb me beloofd volgende week veel gouwe ouwe mee te nemen . Toen promo kwam ben ik naar boven gegaan, ik vind zelf dat hij altijd dezelfde plaatjes draaide, altijd zijn eigen, en ook nu begon hij met de bad guy, wel lekker nummer, maar toch ik wou wel weer ff ouwe horuh. Dus naar distortion mc raw was thuis gebleven dus geen gezeik maar alleen maar Qnalluh en dat was het zekez. Veel eigen oude shit enz. Neophyte of terwijl Jeroen Steunding nam het van hem over. AMsterdam war leg dat dan? Alles naar de klotuh!! en nog meer NL rotzooi kwam voor bij, beterz, terror!!! Supersnelle oude hardcore, six million ways to die. En rammuh met die zooi, tyfus wat vermaakte ik me goed daarboven, ben dus ook niet meer beneden geweest tot aan het eind. Laatste nummer mellow moe nie mauwe!! RAMmmuh!! Omdat ik met Edje en zijn maatjuhs, maatinnen mee kon rijden denk ik pak vast me jas, GVD kwam ik niet meer binnen. Dus maar ff wachtuh. En om kwart over 6 zatuh we in de auto, baluh want nu hoor ik dus gewoon dat het tot kwart voor 7 is doorgegaan. Had ik nog wel graag willen meemaken, maar ja uitsmijters heb je niet veel tegen te zeggen. Terug weg in auto ik heb nog nooit zulke rare verhaluh gehoort, was zekez lachuh ja, maar ik was zelf beetje van de kanarie dus was moeilijk te volgen, ook voor nuchtere mensen. Maar Beren Botjuh deed het hem Tegen 11 uur was ik thuis en kon ik terug kijkuh op een te gekke nacht, waar ik voor mijn doen goed van de planeet was.


Conclusie ff trekkuh:
early hardcore: Te Gek!! Geluid hard, te gekke plaatjuhs
hardcore: Te Gek!! Geluid hard, te gekke plaatjuhs
sfeer: Te gek kon niet beter, ech lekker staan wausen met iedereen daaro.


De volgende is volgens mij 7 maart, maar dan in ministry of dance. ff kijkuh wat we gaan doen, want het was ech super te vertoefe. De aftrap van 2003 is genomen, en ik zelf vind hem erg goed genomen Mensen tot HouseQlassix

Berichten: 13 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hee melv, 10x voor de review [Ok] klint alsof het echt super goed was [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Die verslagen van Melv vind ik altijd leuk om te lezen..die gast onthoud echt alles goed [Ok]
En zo te zien ben je weer uit je dakkie gegaan..doe je goed hoor!

Tot HouseQlassics kerel!

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het lijkt wel of Melv een soort van Foto- geheugen heeft. Wel erg goed!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS