geplaatst
Het is toch sinterklaas en kerst? Kan jij voor de goedheilig man spelen
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Ok dan zal ik voor de goed heilig man spelen alleen dan wel zonder die baard etcetc.
|
quote:Origineel van LilWiz: Ok dan zal ik voor de goed heilig man spelen alleen dan wel zonder die baard etcetc.
Onze goedheiligman lilwiz:
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
als er op 3 januari nog kaarten zijn (geld deposit) dan scoor ik me kaartje wel...
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
ik haal ze voordat ik op vakantie ga... dus voor 20 dec dat gaat me 80 euro kosten
fijn, die schulden
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar xQlusive Dana is dus het laatste waar ik heen ga.
xQlusive 1 was zeker tof, maar het lijkt alsof ik de enigste ben die vond dat de hardstyle in de mainzaal verkracht werd door het te langzaam afspelen van de platen (wat moest dat nou voorstellen met BV QT#8 en QT#9??)
Dat xQlusive me een kapitaal kostte zal ik maar achterwege laten, voor mij geen big concept q-dance hardstyle feesten meer (maar moet wel toegeven dat die chill-out HARD ROELEERT)
geplaatst
Ik heb me zeer goed vermaakt op xq-1, die Italianen kunnen zekers wel lekker beuqen. Maar goed ieder zijn eigen mening natuurlijk.
|
geplaatst
XQ I was een topfeesie nu nog ff kijken wat XQ II ons brengt
|
quote:Origineel van Smoker: XQ I was een topfeesie nu nog ff kijken wat XQ II ons brengt
Heb je al een kaartje?
|
|