Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Verliefd (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 15 pagina's: 1  2  3  4  5  6  ...  13  14  15   
Auteur Onderwerp: Verliefd
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mag ik namen raden?? [Razz]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Mag ik namen raden?? [Razz]

Laat mij maar niet raden [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
We gaan nix raden hier...tis geen loterij...zeg me het maar via MSN of PM me maar..

(ik ben altijd het zwarte schaap hier van het forum [cry] )

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Juul raad is, ik word nou ook wel nieuwschierig

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee Ka...Juul hoeft niet te raden, hij heeft het al geraden afgelopen zaterdag
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Th@Speedpuppet
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Th@Speedpuppet     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Mag ik namen raden?? [Razz]

Laat mij maar niet raden [Wink]
Is het X-Ception? [Razz]

--------------------
(plaatje verwijderd, veel te groot)
"The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that it has never tried to contact us."

Berichten: 14 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
WHAHAHAHAHAHAHAHA Basje.......Whahahahaha
ik lig ff helemaal dubbel hier....Whahahahahaha

 -

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee Karen, ik zal het niet zeggen. Dat heb ik beloofd. Sorry.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Th@Speedpuppet:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Mag ik namen raden?? [Razz]

Laat mij maar niet raden [Wink]
Is het X-Ception? [Razz]
Ben jou niet hoor...
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie van jullie is eigenlijk verliefd op dit moment?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Wie van jullie is eigenlijk verliefd op dit moment?

Zal ik de spits afbijten [Crazy]

[Embarrassed]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ehj zal ik volgen dan

hier nog 1

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
ehj zal ik volgen dan

hier nog 1

vertel es meer
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik word denk ik nooit meer verliefd

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
ik word denk ik nooit meer verliefd

Waarom zou je dat nooit meer worden? Heb je net een zware verliefdheid achter de rug?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 15 pagina's: 1  2  3  4  5  6  ...  13  14  15   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS