Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Verliefd (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 15 pagina's: 1  2  3  4  ...  13  14  15   
Auteur Onderwerp: Verliefd
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoe gedragen jullie je als je stapelverliefd bent op iemand?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog nooit echt stapel verliefd ben geweest, dus ik kan je het niet zo vertellen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ehm...ik ben pas 1x echt verliefd geweest..dat was in februari dit jaar, precies nadat mn vriendin het uitmaakte. pas toen besefte ik hoe erg verliefd ik op dr was [Frown]
maaja, das wat anders als jij bedoeld dus ik kan je er ook niet mee helpen

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
ehm...ik ben pas 1x echt verliefd geweest..dat was in februari dit jaar, precies nadat mn vriendin het uitmaakte. pas toen besefte ik hoe erg verliefd ik op dr was [Frown]
maaja, das wat anders als jij bedoeld dus ik kan je er ook niet mee helpen

Maar dr is totaal geen hoop meer?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
ehm...ik ben pas 1x echt verliefd geweest..dat was in februari dit jaar, precies nadat mn vriendin het uitmaakte. pas toen besefte ik hoe erg verliefd ik op dr was [Frown]
maaja, das wat anders als jij bedoeld dus ik kan je er ook niet mee helpen

Maar dr is totaal geen hoop meer?
nee, ik spreek haar ook niet meer.
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het wel te vergelijken met paranoia zijn.
Je denkt een hele hoop dingen die overdreven zijn, of maakt van muggen snel een olifant.

Maar wel lekker gevoel, is het leven niet zo saai meer...

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Ik vind het wel te vergelijken met paranoia zijn.
Je denkt een hele hoop dingen die overdreven zijn, of maakt van muggen snel een olifant.

Maar wel lekker gevoel, is het leven niet zo saai meer...

lang niet in alle situaties is het zo'n lekker gevoel eigenlijk. tis pasleuk als diegene ook op jou verliefd is
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind eigenlijk het hele proces tot werkelijk een relatie krijgen het mooist.. Hhehebeetje flirten , uitdgaen enz enz dat gevoel is echt zo lekker

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Ik vind eigenlijk het hele proces tot werkelijk een relatie krijgen het mooist.. Hhehebeetje flirten , uitdgaen enz enz dat gevoel is echt zo lekker

Maar als je dan een relatie hebt, dan vind je het niet zo mooi meer?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van BeachBabe:
Ik vind eigenlijk het hele proces tot werkelijk een relatie krijgen het mooist.. Hhehebeetje flirten , uitdgaen enz enz dat gevoel is echt zo lekker

Maar als je dan een relatie hebt, dan vind je het niet zo mooi meer?
is dat niet altijd een beetje zo?
eerst is het spannend, maar later........

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kijk als je eenmaal een relatie heb dan mond dat uit in houden van..


Daarom begrijp ik ook wel dat stelletjes wel afzonderlijk van mekaar wel uitdagen en flirten..En moet dus ook kunnen .. maar zoenen is the line echt wel..

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Daarom begrijp ik ook wel dat stelletjes wel afzonderlijk van mekaar wel uitdagen en flirten..En moet dus ook kunnen .. maar zoenen is the line echt wel..

En hand in hand lopen? Of een knuffel aan iemand geven? Kan je dat wel doen met iemand anders dan je partner?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van BeachBabe:
Daarom begrijp ik ook wel dat stelletjes wel afzonderlijk van mekaar wel uitdagen en flirten..En moet dus ook kunnen .. maar zoenen is the line echt wel..

En hand in hand lopen? Of een knuffel aan iemand geven? Kan je dat wel doen met iemand anders dan je partner?
2> beachbabe; zoenen is echt the line wel?
weet ik niet, ligt eraan hoe en met wie ozfo.

2> nims; waarom niet? alles draait om vertrouwen in elkaar, als je niet eens iemand een knuffel kunt of mag geven zonder dat je partner daar moeilijk om doet, gaat er iets niet goed.
jaloezie, nee werkt niet, het begint klein, maar loopt snel uit de hand, believe me...

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zoenen met je tong [Razz] die dus....

reactie van berry op jules ben ik het wel 100% mee eens

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
zoenen met je tong [Razz] die dus....

Dit vind ik wel de allerlekkerste manier van kussen.
quote:

reactie van berry op jules ben ik het wel 100% mee eens

Ik ook! Ik houd namelijk wel van knuffelen.
Maar is hand in hand lopen niet iets te intiem?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 15 pagina's: 1  2  3  4  ...  13  14  15   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS