Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Exen op je feesten? (Pagina 5)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   
Auteur Onderwerp: Exen op je feesten?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.

Ik zou dan gwoon ff ergens anders heen gaan ipv bij die meeting gaan kleffen als je het niet wil dat het forum het weet..
Je zit de laatste tijd wel te echo-en lilwiz [Wink] ik begrijp best dat je duizend wilt halen hoor [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ja dat lijkt me wel raar ja, een forum relatie. Volgens mij kan je, wanneer je er eentje hebt dit maar beter voor je houden.

je kan het beste je prive leven niet op een forum posten. Als je wat hebt/krijgt hoeft dat niet geheim te blijven, maar gewoon er niet te veel over posten. Als niemand er iets van weet valt er ook nix te bemoeien [Smile]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.

Ik zou dan gwoon ff ergens anders heen gaan ipv bij die meeting gaan kleffen als je het niet wil dat het forum het weet..
Gwoon ff naar de WC en dan [sex]

Die Lilwiz toch [Wink]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee joh...zelfs de wc's zijn niet veilig genoeg en die zijn vaak te druk nog [Roll Eyes] Geef mij maar een andere plaats...

Ontopic nu weer

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nee joh...zelfs de wc's zijn niet veilig genoeg en die zijn vaak te druk nog [Roll Eyes] Geef mij maar een andere plaats...

Ontopic nu weer

Dat was ontopiv [Razz]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Hippo
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor Hippo     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.

Ah ervaring ermee, je weet het zogoed te vertellen

[ 06.04.2003, 20:40: Bericht ge-edit door: Hippo ]

Berichten: 12 | Plaats: nvt | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
uhh, nou ikke niet hoor [Embarrassed] [emot-angel] [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
exen op een feest? het kan erger

Exen op je verjaardag!!! je eigen verjaardag die dan gehouden word ergens somewhere verlaten in een zaaltje waar hun dan toevallig achter zijn gekomen. Nog mooier: je ex wil je weer zoenen

GILLEN!!!!!!!!

majah. Ik kom zelf exen tgen mij de mac, in de bios, en op school (terwijl z eni op me school zitte) en in de trein

(niet denken dat ik dr zoveel heb, eg niet! maar ik veel dezelfde tegen... hmm... toeval??

GILLEN x2!!!

dikke kus natas.

ps: exen op forums? daggut ni!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jup vandaag weer gezien emt me zatte kop..het deed me niet veel omdat ik toch een halve date had had [Big Grin] Maar toch erger ik me dr aan..ljikt net als of je steeds in de gaten wordt gehouden
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maak van je halve date een echte date kan je ex zich ergeren, ben je meteen van haar af [Wink]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Of "leen" een goede vriendin die je even wilt helpen ermee. Werkt heel goed hoor, ik heb ook al een aantal keertjes als "vriendje" mogen spelen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Maria:
Maak van je halve date een echte date kan je ex zich ergeren, ben je meteen van haar af [Wink]

Was meer als nader kennis te maken, maar we noemde het allebei maar een date [Razz]
Wel een leuk meisje opzich

quote:
Origineel van NiMS:
Of "leen" een goede vriendin die je even wilt helpen ermee. Werkt heel goed hoor, ik heb ook al een aantal keertjes als "vriendje" mogen spelen.

Die is hier niet [cry] [Frown]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Die is hier niet [cry] [Frown]

Vertel eens patje wie is hier niet [Wink]

[ 26.07.2003, 00:32: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
quote:
Die is hier niet [cry] [Frown]

Vertel eens patje wie is hier niet [Wink]
Ja Tam dat weet jij net zogoed als ik...je heb het nog duidelijk over de (T) tegen me gezeg en ik tegen jou....oeps teveel gezegd [Embarrassed]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS