quote:Origineel van NiMS: Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.
Ik zou dan gwoon ff ergens anders heen gaan ipv bij die meeting gaan kleffen als je het niet wil dat het forum het weet..
Je zit de laatste tijd wel te echo-en lilwiz ik begrijp best dat je duizend wilt halen hoor
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van NiMS: Ja dat lijkt me wel raar ja, een forum relatie. Volgens mij kan je, wanneer je er eentje hebt dit maar beter voor je houden.
je kan het beste je prive leven niet op een forum posten. Als je wat hebt/krijgt hoeft dat niet geheim te blijven, maar gewoon er niet te veel over posten. Als niemand er iets van weet valt er ook nix te bemoeien
-------------------- Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!! Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002
quote:Origineel van NiMS: Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.
Ik zou dan gwoon ff ergens anders heen gaan ipv bij die meeting gaan kleffen als je het niet wil dat het forum het weet..
Gwoon ff naar de WC en dan
Die Lilwiz toch
-------------------- Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!! Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002
Ah ervaring ermee, je weet het zogoed te vertellen
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
Exen op je verjaardag!!! je eigen verjaardag die dan gehouden word ergens somewhere verlaten in een zaaltje waar hun dan toevallig achter zijn gekomen. Nog mooier: je ex wil je weer zoenen
GILLEN!!!!!!!!
majah. Ik kom zelf exen tgen mij de mac, in de bios, en op school (terwijl z eni op me school zitte) en in de trein
(niet denken dat ik dr zoveel heb, eg niet! maar ik veel dezelfde tegen... hmm... toeval??
GILLEN x2!!!
dikke kus natas.
ps: exen op forums? daggut ni!
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
jup vandaag weer gezien emt me zatte kop..het deed me niet veel omdat ik toch een halve date had had Maar toch erger ik me dr aan..ljikt net als of je steeds in de gaten wordt gehouden
geplaatst
Of "leen" een goede vriendin die je even wilt helpen ermee. Werkt heel goed hoor, ik heb ook al een aantal keertjes als "vriendje" mogen spelen.
quote:Origineel van Maria: Maak van je halve date een echte date kan je ex zich ergeren, ben je meteen van haar af
Was meer als nader kennis te maken, maar we noemde het allebei maar een date Wel een leuk meisje opzich
quote:Origineel van NiMS: Of "leen" een goede vriendin die je even wilt helpen ermee. Werkt heel goed hoor, ik heb ook al een aantal keertjes als "vriendje" mogen spelen.
Die is hier niet
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
Ja Tam dat weet jij net zogoed als ik...je heb het nog duidelijk over de (T) tegen me gezeg en ik tegen jou....oeps teveel gezegd