Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Exen op je feesten? (Pagina 4)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   
Auteur Onderwerp: Exen op je feesten?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van gekkie:
weet je wat naadje is?

moet je je ex tegen komen op een feest als ze al loopt te stalken met de foon enzo doordeweeks, het is dat je geen guns binnen mag nemen.....

van mij hoeft het dus duidelijk niet

Dat is iri zeg. Ik vraag me nog steeds af hoe het komt dat sommige mensen tot stalk gedrag kunnen over gaan. Wat brengt die mensen er toch toe?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
als je heel verliefd ben => addicted 2 your loved one


exen op forum ja???

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben nog nooit exen op mijn forum tegengekomen. Maar dat is toch lastig, want echt veel exen heb ik dan ook niet.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van gekkie:
weet je wat naadje is?

moet je je ex tegen komen op een feest als ze al loopt te stalken met de foon enzo doordeweeks, het is dat je geen guns binnen mag nemen.....

van mij hoeft het dus duidelijk niet

Dat is iri zeg. Ik vraag me nog steeds af hoe het komt dat sommige mensen tot stalk gedrag kunnen over gaan. Wat brengt die mensen er toch toe?
obsessie, wil je niet weten, ik heb een keer 3 jaar zwaar last gehad, van een zo'n smurf, mega irritant, maar ja wat moet je, je kan doen wat je wil, dr vanaf kom je dr niet zomaar...

ben dr overigens nu wel vanaf hoor [Wink]

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
als je heel verliefd ben => addicted 2 your loved one


exen op forum ja???

mja maar op is op denk ik?
stalken maakt het alleen maar erger

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van gekkie:
ben dr overigens nu wel vanaf hoor [Wink]

Wat heb je daarvoor moeten doen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
als je heel verliefd ben => addicted 2 your loved one


exen op forum ja???

als ik mn ex op dit of het Q forum zou tegenkomen zou ik wel ff stomverbaasd staan. vervolgens ken ik mezelf goed dat ik het niet kan laten een sarcastische reactie te geven
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja of dat je een forumrelatie had en dat die over is .. Dat is helemaal weird...en iedereen bemoeit zicht ermee.. ECht klote..

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
ja of dat je een forumrelatie had en dat die over is .. Dat is helemaal weird...en iedereen bemoeit zicht ermee.. ECht klote..

tja zo'n forum kan af en toe net een dorp zijn. Lijkt me echt kut om dan in feite elke x aan zo'n relatie herinnerd te worden door iedereen en alles
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja dat lijkt me wel raar ja, een forum relatie. Volgens mij kan je, wanneer je er eentje hebt dit maar beter voor je houden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van gekkie:
ben dr overigens nu wel vanaf hoor [Wink]

Wat heb je daarvoor moeten doen?
vrij simpel, als zoiets echt te ver gaat laat je gewoon een straatverbod opleggen, maar dat doe je dus pas als je echt alles al geprobeerd hebt, ....maar het werkt....

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ja dat lijkt me wel raar ja, een forum relatie. Volgens mij kan je, wanneer je er eentje hebt dit maar beter voor je houden.

hoe wil je dat doen dan, als je een forum relatie hebt?
iedereen ziet toch dat je dan die relatie hebt?
valt niet echt voor je te houden denk ik???

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van gekkie:
hoe wil je dat doen dan, als je een forum relatie hebt?
iedereen ziet toch dat je dan die relatie hebt?
valt niet echt voor je te houden denk ik???

Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van gekkie:
hoe wil je dat doen dan, als je een forum relatie hebt?
iedereen ziet toch dat je dan die relatie hebt?
valt niet echt voor je te houden denk ik???

Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.
ow ja das ook nog een optie [Smile]

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.

Ik zou dan gwoon ff ergens anders heen gaan ipv bij die meeting gaan kleffen als je het niet wil dat het forum het weet..
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS