Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Exen op je feesten? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   
Auteur Onderwerp: Exen op je feesten?
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet

Hoe heet ze dan? En is er een foto van haar?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet

Hoe heet ze dan? En is er een foto van haar?
Vraag het hem zelf maar, ik hou mijn mond...zover ik weet is er geen foto
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Vraag het hem zelf maar,

Had ik volgens mij ook gedaan, maar bij deze nogmaals..

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet

ik heb t ook niet over mijn ex, maar over de 2 die haar meenamen. van mn ex heb ik geen foto
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie waren dat dan?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet

ik heb t ook niet over mijn ex, maar over de 2 die haar meenamen. van mn ex heb ik geen foto
Owwww die 2..ja ken het ja [Mad]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Daar heb je je antw. NiMS...nu tevreden [naughty]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Daar heb je je antw. NiMS...nu tevreden [naughty]

Ik ben tevreden

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb maar 1 ex, maar als ik die tegen zou komen zou het niet erg zijn...

ken het gelukkig goed met der vinden dus zou me niks uitmaken als ik der tegen kom, maybe vindt ik het nog leuk ook [smoke]

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoe zit t nou eigenlijk met jouw ex Thierry? komt t echt niet meer goed enzow??

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
komt misschien wel goed, maar das op de lange duur, daar gaan maanden overheen, ik vermaak me nu teveel als vrijgezellig dus voorlopig blijft het ook zo, en jennifer vermaakt zich ook perfect zo en we zien mekaar toch regelmatig om ff mekaar op de hoogte te brengen van de laatste ontwikkelningen

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Smoker:
we zien mekaar toch regelmatig om ff mekaar op de hoogte te brengen van de laatste ontwikkelningen

Je kijkt zeker of die nog past he [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Juul tog!!!.... [Roll Eyes]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Juul tog!!!.... [Roll Eyes]

Waarom schrik je? Ik heb het over de vriendschapsring.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS