Dit is onderwerp Exen op je feesten? in forum Liefde bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/28/t/000006.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Houden jullie ervan om je ex op een feest tegen te komen?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Nog nooit een tegengekomen...en gelukkig maar misschien zou dat mijn avond wel verpesten..maar nog geen last van gehad iig
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Nou, het lijkt mij niks...als ik zwaar uit me bolletje haar tegen kom....nee dank je...
 
Gereageerd door Karen op :
 
Was 1 x een jongen en daar had ik dus iets mee gehad, en die moest ik gewoon uitgerekend op een boel feesten tegen komen waar 100000000 man rondliep bij wijze van spreken. Dat was echt afschuwelijk [Confused]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Karen:
Was 1 x een jongen en daar had ik dus iets mee gehad, en die moest ik gewoon uitgerekend op een boel feesten tegen komen waar 100000000 man rondliep bij wijze van spreken. Dat was echt afschuwelijk [Confused]

Je valt gwoon op [Razz] [Big Grin]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
quote:
Origineel van Karen:
Was 1 x een jongen en daar had ik dus iets mee gehad, en die moest ik gewoon uitgerekend op een boel feesten tegen komen waar 100000000 man rondliep bij wijze van spreken. Dat was echt afschuwelijk [Confused]

dat lijkt mij dus ook vreselijk allemaal....bah

enne Pat, ben je alweeer op liefdes tour???
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
Me ex kwam mij tegen zaterdag maar ik haar niet :S
Ze wou niks zeggen ofzo,maar ze laat het dan toch ff weten :S
Maar goed lijkt me wel lastig ja je ex tegen komen...zeker als je niet echt op goede voet met elkaar staat,als je nog vrienden bent enzo kan het geen kwaad.
Ik zou er niet echt problemen mee hebben.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van Karen:
Was 1 x een jongen en daar had ik dus iets mee gehad, en die moest ik gewoon uitgerekend op een boel feesten tegen komen waar 100000000 man rondliep bij wijze van spreken. Dat was echt afschuwelijk [Confused]

dat lijkt mij dus ook vreselijk allemaal....bah

enne Pat, ben je alweeer op liefdes tour???

Whahaha...ik ben weer aan de beurt of niet stokkie...of ik nog op de liefdestour ben...wie zal het zeggen
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Gelukkig ben ik nog nooit een ex van me tegen gekomen op feesten..althans die Q feesten..ik kom ze wel vaak tegen in lokale disco's bij ons of kroegen...leuk irritant zijn [puke]

[ 27.11.2002, 14:32: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door Stevun-H@rddrive op :
 
Nou mijn ex was dus nog op XQ. Ik was er beetje ingeluist (maar das weer een heel ander verhaal). Toen ik wist dat ze op xQ was, heb ik die avond erg me best gedaan om dr niet tegen te komen.ze stond ook bij die meeting toen, dat was de reden waarom ik dus niet bij de meeting was. ik weet nl zeker dat er weer boel gevoelens opkomen zodra ik dr zie en op een avondje feesten past dat niet in mijn programma.Gelukkig was Pat en nog n vriend van me er om me van haar weg te houden en ben dr niet tegengekomen!! [bounce] [music] [hug]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wilde ze je terug? (ingeluisd?)
 
Gereageerd door Stevun-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Wilde ze je terug? (ingeluisd?)

nee, haar broer ben (was)ik goeie vrienden mee. hij vertelde mij eerst niks erover (verzweeg dat ze meeging) toen we samen de kaartjes gingen halen. vervolgens vertelde hij me paar dagen later dat zuslief meeging. maar nadat ik ff naged8 had kwam ik tot conclusie dat dat niet van 1 op andere moment besloten was (m.a.w. het was al weken bekend). bij zijn vriendin ben ik ff gaan aankloppen en die bevestigde mijn vermoeden dat het dus al weken terug gepland was en ze samen hadden besloten mij daar niet over te vertellen. beetje vage actie vond ik het, aangezien ze wisten hoe ik daar over zou denken.

[ 29.11.2002, 21:53: Bericht ge-edit door: Stevun-H@rddrive ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Vind het een beetje een klote streek. Maar wil ze je dan terug? Want waarom al die moeite? Of was hij misschien bang dat je anders niet mee zou gaan, en hij wilde je er toch graag bij hebben?
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Vind het een beetje een klote streek. Maar wil ze je dan terug? Want waarom al die moeite? Of was hij misschien bang dat je anders niet mee zou gaan, en hij wilde je er toch graag bij hebben?

Ja ze wilden me graag meehebben, daarom vertelden ze het mij niet. maar als ze het gewoon verteld hadden had ik een compromis kunnen sluiten. Uiteindelijk is gebleken dat het een kansloos plan was, ik ben nl vrij snel achterdochtig. Beetje jammer dat ze dat zelf niet realiseerden. Dit vond ikook een klote streek, juist omdat ze wisten hoe ik erover d8. Helaas wil ze me niet terug nee. Bovendien weet ik me gewoon geen houdijng tegenover haar, dus dr nou op een feest te spreken als ik mezelf niet kan zijn, past niet echt in mijn beeld van feesten. Je kent ze trouwens wel die 2 maar ik zal maar geen namen noemen. Uiteindelijk is de vriendschap relatie hier toch wel door bekoeld geraakt, wat ik wel erg jammer vind.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Je kent ze trouwens wel die 2 maar ik zal maar geen namen noemen.

Goh, nu ben ik wel benieuwd. Wie zijn het? Ik ken eigenlijk niemand die zijn zusje meeneemt..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet

Hoe heet ze dan? En is er een foto van haar?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet

Hoe heet ze dan? En is er een foto van haar?
Vraag het hem zelf maar, ik hou mijn mond...zover ik weet is er geen foto
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Vraag het hem zelf maar,

Had ik volgens mij ook gedaan, maar bij deze nogmaals..
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet

ik heb t ook niet over mijn ex, maar over de 2 die haar meenamen. van mn ex heb ik geen foto
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wie waren dat dan?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van LilWiz:
Dat zusje kent NiMS niet es H@rddrive..althans ik kende haar niet

ik heb t ook niet over mijn ex, maar over de 2 die haar meenamen. van mn ex heb ik geen foto
Owwww die 2..ja ken het ja [Mad]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Daar heb je je antw. NiMS...nu tevreden [naughty]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Daar heb je je antw. NiMS...nu tevreden [naughty]

Ik ben tevreden
 
Gereageerd door Smoker op :
 
ik heb maar 1 ex, maar als ik die tegen zou komen zou het niet erg zijn...

ken het gelukkig goed met der vinden dus zou me niks uitmaken als ik der tegen kom, maybe vindt ik het nog leuk ook [smoke]
 
Gereageerd door Karen op :
 
Hoe zit t nou eigenlijk met jouw ex Thierry? komt t echt niet meer goed enzow??
 
Gereageerd door Smoker op :
 
komt misschien wel goed, maar das op de lange duur, daar gaan maanden overheen, ik vermaak me nu teveel als vrijgezellig dus voorlopig blijft het ook zo, en jennifer vermaakt zich ook perfect zo en we zien mekaar toch regelmatig om ff mekaar op de hoogte te brengen van de laatste ontwikkelningen
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Smoker:
we zien mekaar toch regelmatig om ff mekaar op de hoogte te brengen van de laatste ontwikkelningen

Je kijkt zeker of die nog past he [Wink]
 
Gereageerd door Karen op :
 
Juul tog!!!.... [Roll Eyes]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Karen:
Juul tog!!!.... [Roll Eyes]

Waarom schrik je? Ik heb het over de vriendschapsring.
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Karen:
Juul tog!!!.... [Roll Eyes]

Waarom schrik je? Ik heb het over de vriendschapsring.
Karen tog!! [Big Grin] foeii [Razz]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Jep het was gister weer es raak he..daar kwam ik weer mijn ex tegen [Mad] Klote wijf! Gelukkig bleef het maar tussen hallo en meer ook niet en heb ik vrolijk verder gefeest [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Jep het was gister weer es raak he..daar kwam ik weer mijn ex tegen [Mad] Klote wijf! Gelukkig bleef het maar tussen hallo en meer ook niet en heb ik vrolijk verder gefeest [Big Grin]

Hoezo, klote wijf? Je hebt toch alleen hallo gezegd?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Jep het was gister weer es raak he..daar kwam ik weer mijn ex tegen [Mad] Klote wijf! Gelukkig bleef het maar tussen hallo en meer ook niet en heb ik vrolijk verder gefeest [Big Grin]

Hoezo, klote wijf? Je hebt toch alleen hallo gezegd?
Gwoon ik wilde haar kop niet zien..maar ja helaas was dit dus wel het geval

[ 08.12.2002, 16:16: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
wat een zwaar leven hebben jullie toch [Razz]
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
Kom er op feesten gelukkig niet tegen..
Alhoewel ze dus wel op QT 12 was,en mij had gezien maar ikke haar niet.
Ben blij dat ze niet op me afkwam dan..
Iig lijkt me heel hinderlijk als ik ver weg ben...Aangezien ze zowiezo niet echt accepteerd.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
Kom er op feesten gelukkig niet tegen..
Alhoewel ze dus wel op QT 12 was,en mij had gezien maar ikke haar niet.
Ben blij dat ze niet op me afkwam dan..
Iig lijkt me heel hinderlijk als ik ver weg ben...Aangezien ze zowiezo niet echt accepteerd.

Maar het is toch je ex? Hoe kan ze het dan niet accepteren? Ze heeft toch niets meer over je te zeggen?
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
Ja,maar ik moet wel het gemauw aanhoren snap je..
En me maar weer ff normaal zien te gedragen, meestal geen probleem hoor..
Maar ze had bv niet op QT Special 31-08 moeten zijn hehehe;)
ach kunnen der oren toch niet aan [Smile]
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
Was wel shit.. OP HQ kwam ik een ex tegen waarmee ik wel op goeie voet sta / stond en al heel lang niet had gesproken dus was wel top

Xq was wat minder daaar kwam ik notabene 2 exen tegen.. met hun groep [Frown] wha dat was echt minder.. beetje dreigen enzo.. Maar ja gelukkig stond ikgezelligtussen de forummers..

Op MG stond ik gewoon naast me ex een uur hahah en das wel minder als verderop je vriend staat .. maar gelukkig deden we niet moeilijk..

Zover mijn exen op feesten... Liever niet dus..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Was wel shit.. OP HQ kwam ik een ex tegen waarmee ik wel op goeie voet sta / stond en al heel lang niet had gesproken dus was wel top

Xq was wat minder daaar kwam ik notabene 2 exen tegen.. met hun groep [Frown] wha dat was echt minder.. beetje dreigen enzo.. Maar ja gelukkig stond ikgezelligtussen de forummers..

Op MG stond ik gewoon naast me ex een uur hahah en das wel minder als verderop je vriend staat .. maar gelukkig deden we niet moeilijk..

Zover mijn exen op feesten... Liever niet dus..

[Roll Eyes] Ik wil hier meer over weten Mar...msn?
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
Ja ja hoe denken jullie eigenlijk over exen op het forum?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
welk forum..dat van Q?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Ja ja hoe denken jullie eigenlijk over exen op het forum?

Je bedoelt exen tegenkomen op het forum?
 
Gereageerd door gekkie op :
 
weet je wat naadje is?

moet je je ex tegen komen op een feest als ze al loopt te stalken met de foon enzo doordeweeks, het is dat je geen guns binnen mag nemen.....

van mij hoeft het dus duidelijk niet
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van gekkie:
weet je wat naadje is?

moet je je ex tegen komen op een feest als ze al loopt te stalken met de foon enzo doordeweeks, het is dat je geen guns binnen mag nemen.....

van mij hoeft het dus duidelijk niet

Zo erg dan?? Dat ze je de hele week ligt te stalken [blink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van gekkie:
weet je wat naadje is?

moet je je ex tegen komen op een feest als ze al loopt te stalken met de foon enzo doordeweeks, het is dat je geen guns binnen mag nemen.....

van mij hoeft het dus duidelijk niet

Dat is iri zeg. Ik vraag me nog steeds af hoe het komt dat sommige mensen tot stalk gedrag kunnen over gaan. Wat brengt die mensen er toch toe?
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
als je heel verliefd ben => addicted 2 your loved one


exen op forum ja???
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik ben nog nooit exen op mijn forum tegengekomen. Maar dat is toch lastig, want echt veel exen heb ik dan ook niet.
 
Gereageerd door gekkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van gekkie:
weet je wat naadje is?

moet je je ex tegen komen op een feest als ze al loopt te stalken met de foon enzo doordeweeks, het is dat je geen guns binnen mag nemen.....

van mij hoeft het dus duidelijk niet

Dat is iri zeg. Ik vraag me nog steeds af hoe het komt dat sommige mensen tot stalk gedrag kunnen over gaan. Wat brengt die mensen er toch toe?
obsessie, wil je niet weten, ik heb een keer 3 jaar zwaar last gehad, van een zo'n smurf, mega irritant, maar ja wat moet je, je kan doen wat je wil, dr vanaf kom je dr niet zomaar...

ben dr overigens nu wel vanaf hoor [Wink]
 
Gereageerd door gekkie op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
als je heel verliefd ben => addicted 2 your loved one


exen op forum ja???

mja maar op is op denk ik?
stalken maakt het alleen maar erger
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van gekkie:
ben dr overigens nu wel vanaf hoor [Wink]

Wat heb je daarvoor moeten doen?
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
als je heel verliefd ben => addicted 2 your loved one


exen op forum ja???

als ik mn ex op dit of het Q forum zou tegenkomen zou ik wel ff stomverbaasd staan. vervolgens ken ik mezelf goed dat ik het niet kan laten een sarcastische reactie te geven
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
ja of dat je een forumrelatie had en dat die over is .. Dat is helemaal weird...en iedereen bemoeit zicht ermee.. ECht klote..
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
ja of dat je een forumrelatie had en dat die over is .. Dat is helemaal weird...en iedereen bemoeit zicht ermee.. ECht klote..

tja zo'n forum kan af en toe net een dorp zijn. Lijkt me echt kut om dan in feite elke x aan zo'n relatie herinnerd te worden door iedereen en alles
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ja dat lijkt me wel raar ja, een forum relatie. Volgens mij kan je, wanneer je er eentje hebt dit maar beter voor je houden.
 
Gereageerd door gekkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van gekkie:
ben dr overigens nu wel vanaf hoor [Wink]

Wat heb je daarvoor moeten doen?
vrij simpel, als zoiets echt te ver gaat laat je gewoon een straatverbod opleggen, maar dat doe je dus pas als je echt alles al geprobeerd hebt, ....maar het werkt....
 
Gereageerd door gekkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ja dat lijkt me wel raar ja, een forum relatie. Volgens mij kan je, wanneer je er eentje hebt dit maar beter voor je houden.

hoe wil je dat doen dan, als je een forum relatie hebt?
iedereen ziet toch dat je dan die relatie hebt?
valt niet echt voor je te houden denk ik???
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van gekkie:
hoe wil je dat doen dan, als je een forum relatie hebt?
iedereen ziet toch dat je dan die relatie hebt?
valt niet echt voor je te houden denk ik???

Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.
 
Gereageerd door gekkie op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van gekkie:
hoe wil je dat doen dan, als je een forum relatie hebt?
iedereen ziet toch dat je dan die relatie hebt?
valt niet echt voor je te houden denk ik???

Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.
ow ja das ook nog een optie [Smile]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.

Ik zou dan gwoon ff ergens anders heen gaan ipv bij die meeting gaan kleffen als je het niet wil dat het forum het weet..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.

Ik zou dan gwoon ff ergens anders heen gaan ipv bij die meeting gaan kleffen als je het niet wil dat het forum het weet..
Je zit de laatste tijd wel te echo-en lilwiz [Wink] ik begrijp best dat je duizend wilt halen hoor [Wink]
 
Gereageerd door ThApocalypse op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ja dat lijkt me wel raar ja, een forum relatie. Volgens mij kan je, wanneer je er eentje hebt dit maar beter voor je houden.

je kan het beste je prive leven niet op een forum posten. Als je wat hebt/krijgt hoeft dat niet geheim te blijven, maar gewoon er niet te veel over posten. Als niemand er iets van weet valt er ook nix te bemoeien [Smile]
 
Gereageerd door ThApocalypse op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.

Ik zou dan gwoon ff ergens anders heen gaan ipv bij die meeting gaan kleffen als je het niet wil dat het forum het weet..
Gwoon ff naar de WC en dan [sex]

Die Lilwiz toch [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Nee joh...zelfs de wc's zijn niet veilig genoeg en die zijn vaak te druk nog [Roll Eyes] Geef mij maar een andere plaats...

Ontopic nu weer
 
Gereageerd door ThApocalypse op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nee joh...zelfs de wc's zijn niet veilig genoeg en die zijn vaak te druk nog [Roll Eyes] Geef mij maar een andere plaats...

Ontopic nu weer

Dat was ontopiv [Razz]
 
Gereageerd door Hippo op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Valt wel mee, er is ook nog een leven buiten het forum om. Gewoon afspreken buiten de meetings om, en tijdens de meetings niet te klef doen, maar gewoon zeggen dat je een relatie hebt met iemand die niet op het forum zit.

Ah ervaring ermee, je weet het zogoed te vertellen

[ 06.04.2003, 20:40: Bericht ge-edit door: Hippo ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
uhh, nou ikke niet hoor [Embarrassed] [emot-angel] [Wink]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
exen op een feest? het kan erger

Exen op je verjaardag!!! je eigen verjaardag die dan gehouden word ergens somewhere verlaten in een zaaltje waar hun dan toevallig achter zijn gekomen. Nog mooier: je ex wil je weer zoenen

GILLEN!!!!!!!!

majah. Ik kom zelf exen tgen mij de mac, in de bios, en op school (terwijl z eni op me school zitte) en in de trein

(niet denken dat ik dr zoveel heb, eg niet! maar ik veel dezelfde tegen... hmm... toeval??

GILLEN x2!!!

dikke kus natas.

ps: exen op forums? daggut ni!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
jup vandaag weer gezien emt me zatte kop..het deed me niet veel omdat ik toch een halve date had had [Big Grin] Maar toch erger ik me dr aan..ljikt net als of je steeds in de gaten wordt gehouden
 
Gereageerd door Maria op :
 
Maak van je halve date een echte date kan je ex zich ergeren, ben je meteen van haar af [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Of "leen" een goede vriendin die je even wilt helpen ermee. Werkt heel goed hoor, ik heb ook al een aantal keertjes als "vriendje" mogen spelen.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Maria:
Maak van je halve date een echte date kan je ex zich ergeren, ben je meteen van haar af [Wink]

Was meer als nader kennis te maken, maar we noemde het allebei maar een date [Razz]
Wel een leuk meisje opzich

quote:
Origineel van NiMS:
Of "leen" een goede vriendin die je even wilt helpen ermee. Werkt heel goed hoor, ik heb ook al een aantal keertjes als "vriendje" mogen spelen.

Die is hier niet [cry] [Frown]
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
quote:
Die is hier niet [cry] [Frown]

Vertel eens patje wie is hier niet [Wink]

[ 26.07.2003, 00:32: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Sweetammy:
quote:
Die is hier niet [cry] [Frown]

Vertel eens patje wie is hier niet [Wink]
Ja Tam dat weet jij net zogoed als ik...je heb het nog duidelijk over de (T) tegen me gezeg en ik tegen jou....oeps teveel gezegd [Embarrassed]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS