Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Karen weet raad (Pagina 6)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   
Auteur Onderwerp: Karen weet raad
Hippo
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Hippo     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Dat denk je, maar jongens willen altijd met je naar bed. Niet zo moeilijk om welk signaal dan ook op te pakken. [afro]

Karen, ben ik nu geen jongen [Confused]
Berichten: 12 | Plaats: nvt | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hippo: Heb jij niet altijd zin in sex? Hoe kan dat nu?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Hippo
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Hippo     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Hippo: Heb jij niet altijd zin in sex? Hoe kan dat nu?

Pff dat zouden jullie toch moeten weten, eigenlijk geen zin om dat hier weer uit te leggen.

Maar het komt erop neer dat ik niet aan sex voor het huwelijk doe, niet vanwege mijn geloof maar gewoon uit principe...

Daarom wil ik nu weten van Karen of ik dan wel een echte man ben [Roll Eyes]

Berichten: 12 | Plaats: nvt | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar iets niet doen, wil niet betekenen er geen zin in hebben [Wink] Maar nee dat wist ik niet van je. Heb ik ook nooit met je over gehad.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Hippo:
Pff dat zouden jullie toch moeten weten, eigenlijk geen zin om dat hier weer uit te leggen.

Maar het komt erop neer dat ik niet aan sex voor het huwelijk doe, niet vanwege mijn geloof maar gewoon uit principe...

Daarom wil ik nu weten van Karen of ik dan wel een echte man ben [Roll Eyes]

dat heeft natuurlijk nix met t man zijn te maken, maar gewoon met je ideeen. spreekt voor zich lijkt mij.

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Hippo
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor Hippo     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
*haalt opgelucht adem*
Berichten: 12 | Plaats: nvt | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Maar het komt erop neer dat ik niet aan sex voor het huwelijk doe, niet vanwege mijn geloof maar gewoon uit principe...
Respect [Eek!]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hippo: en wil je dan dat je vriendin ook maagd is of makat je dat niet zovel uit en mag ze de halve stad gehad hebben?


(of dat nou ook weer niet)

jah najah ik vinnet eg heel knap van je, ben dr wel n beetje laat mee maar t heeft wel wat
T schijnt ook modern te zijn: Britney Spears, en Beyoncé (Knowles van DC)willen ook maagd blijven he
Moet je dr vooral zo bij gaan lopen haha niets dan "respect" voor hun vriendjes!! btw zet maar n s achter de achternaam van Beyoncé jeesj wat n doos

Dikke kussssss voor lil en nims

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk niet dat britney nog maagd is. Kan ik me niet voorstellen. Ze vind het gewoon stoer.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ze moet ni dom doen eg niet anders klap ik dr neer

hAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhAhA

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS