geplaatst
Idd, je moet het gewoon ander proberen. Ga op je vriend zitten, trek zijn broek uit, en geniet ervan
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
hahahahha nee idd misschien was dat idd wel zo weet jij veel?! Nee ff serieus je kan iemand tog ni gaan "sturen" ey da kan tog ni?????
zouden jullie dat eg doen???
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Natasha: hahahahha nee idd misschien was dat idd wel zo weet jij veel?! Nee ff serieus je kan iemand tog ni gaan "sturen" ey da kan tog ni?????
quote:Origineel van Natasha: hahahahha nee idd misschien was dat idd wel zo weet jij veel?! Nee ff serieus je kan iemand tog ni gaan "sturen" ey da kan tog ni?????
zouden jullie dat eg doen???
Ja hoor, je kan best creatief zijn. Ik weet zeker dat je vriendje dat geen onaangename verrassing zal vinden.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Hoe ik dat weet? Heel simpel, ik ben een gezonde man. En ik ken geen enkele "normale" man die niet aangenaam verrast zou zijn als zijn vriendin enkele standjes uitprobeerd
geplaatst
wie zegt dat ik niet die gezonde vrouw ben die zelf ook alles uitprobeerd en niet op ene teken wacht van dat vriendje?????? LOL
kommop zeg t moet tog leuk blijven ja sorry oor
ik hou ni zo van standaard. Alles is bij mij apart, vreemd of anders!!!!
dikke kussne van moi
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002