Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Karen weet raad (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   
Auteur Onderwerp: Karen weet raad
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Geachte mede forumers, heb je problemen van sexuele aard? Onze allerliefste Karen helpt jullie uit de brand. Stel gerust de vragen, niemand zal je raar aankijken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou Juul, kom maar op met je problemen dan! [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
nou Juul, kom maar op met je problemen dan! [Smile]

Tja hoe zal ik het zeggen, ik ben nog maagd. Wat doe ik hier aan?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Tja hoe zal ik het zeggen, ik ben nog maagd. Wat doe ik hier aan?

langs de wallen gaan wil misschien wel helpen?? [Wink]

[ 03-11-2002, 01:12: Message edited by: Karen ]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
langs de wallen gaan wil misschien wel helpen?? [Wink]

Maar ik wil graag dat de eerste keer bijzonder is. En dus niet met een onbekende.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Maar ik wil graag dat de eerste keer bijzonder is. En dus niet met een onbekende.

tja, dan zul je eerst moeten uitvinden wie de gelukkig mag zijn hè [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
tja, dan zul je eerst moeten uitvinden wie de gelukkig mag zijn hè [Wink]

Tja ik hoop op een beetje raad van jou. Hoe kan ik deze vinden? Kan jij me helpen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Tja ik hoop op een beetje raad van jou. Hoe kan ik deze vinden? Kan jij me helpen?

volg je hart? [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
quote:
Originally posted by Karen:
langs de wallen gaan wil misschien wel helpen?? [Wink]

Maar ik wil graag dat de eerste keer bijzonder is. En dus niet met een onbekende.
Iedereen kent Angel van de Rode brug toch [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
Iedereen kent Angel van de Rode brug toch [Wink]

Rode brug?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De Rode brug is een brug over het Amsterdam-rijnkanaal in Utrecht. Op dit stukje kanaal liggen allemaal woonboten waar het oudste beroep ter wereld wordt beoefend. [Love]

Altijd leuk om te zien hoelang de file daar 's avonds is. [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
Altijd leuk om te zien hoelang de file daar 's avonds is. [Smile]

Oh, dus jij komt daar geregeld?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
quote:
Originally posted by Budha:
Altijd leuk om te zien hoelang de file daar 's avonds is. [Smile]

Oh, dus jij komt daar geregeld?
das vanzelfsprekend, anders weet je dat niet;)

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Stokkie:
quote:
Originally posted by NiMS:
quote:
Originally posted by Budha:
Altijd leuk om te zien hoelang de file daar 's avonds is. [Smile]

Oh, dus jij komt daar geregeld?
das vanzelfsprekend, anders weet je dat niet;)
Ik kwam daar zeker vaak... langs. Ik reed er altijd overheen (de brug) als ik bij All-In ging squashen.

Nu squash ik in Bilthoven, dus ik zal de dames moeten missen [Embarrassed]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
Ik kwam daar zeker vaak... langs. Ik reed er altijd overheen (de brug) als ik bij All-In ging squashen.

Nu squash ik in Bilthoven, dus ik zal de dames moeten missen [Embarrassed] [/QB]

Altijd genieten hoe mensen zich eruit proberen te lullen.....mmmmmmmmmm [Big Grin] [Razz]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS