Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Karen weet raad (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   
Auteur Onderwerp: Karen weet raad
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
ja hej, moet ik nu alles uitleggen [Razz]

Ja

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
lol

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou, we w8en op een reactie?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha, kun je lang wachten...

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
haha, kun je lang wachten...

Valt me van je tegen hoor!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
haha, kun je lang wachten...

Meneer probeert interessant te doen [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mensen stellen domme vragen [Roll Eyes]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Beetje jammer van je hoor!

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hehe Karen, mag jij mij es vertellen hoe jij een jonge duidelijk maakt dat je met hem naar bed wil [Razz]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
hehe Karen, mag jij mij es vertellen hoe jij een jonge duidelijk maakt dat je met hem naar bed wil [Razz]

hmz dat merken ze toch wel [Razz]

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
hehe Karen, mag jij mij es vertellen hoe jij een jonge duidelijk maakt dat je met hem naar bed wil [Razz]

hmz dat merken ze toch wel [Razz]
Dat denk je, maar jongens willen altijd met je naar bed. Niet zo moeilijk om welk signaal dan ook op te pakken. [afro]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van BeachBabe:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
hehe Karen, mag jij mij es vertellen hoe jij een jonge duidelijk maakt dat je met hem naar bed wil [Razz]

hmz dat merken ze toch wel [Razz]
Dat denk je, maar jongens willen altijd met je naar bed. Niet zo moeilijk om welk signaal dan ook op te pakken. [afro]
weer zo'n vooroordeel, net of meiden geen behoeftes hebben! en ik wil nie altijd naar bed, ik prefereer ook weleens andere locaties [Wink]

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
quote:
Origineel van Budha:
...

weer zo'n vooroordeel, net of meiden geen behoeftes hebben! en ik wil nie altijd naar bed, ik prefereer ook weleens andere locaties [Wink]
Nee hoor, meiden hebben uiteraard ook behoeftes. Anders zou er nooit geneukt worden. [sex]

En dan heeft BNN weer een gat op de maandagavond [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van Croaton:
quote:
Origineel van Budha:
...

weer zo'n vooroordeel, net of meiden geen behoeftes hebben! en ik wil nie altijd naar bed, ik prefereer ook weleens andere locaties [Wink]
Nee hoor, meiden hebben uiteraard ook behoeftes. Anders zou er nooit geneukt worden. [sex]

En dan heeft BNN weer een gat op de maandagavond [Big Grin]

heb je maandagavond dat programma gezien dan? ik ff en ben weer verder gegaan met muziekmaken. het ging echt totaal nergens om. met die muffe opblaaspop. dan heb je nog meer aan karen's raad [Wink]

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
Beetje jammer van je hoor!

Nog steeds geen antwoord Karen.... [Roll Eyes]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS