Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Q-dance forum rellen!!!! (Pagina 4)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Q-dance forum rellen!!!!
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Darkside:
Zie ik eruit alsof het met IETS interesseerd! [Big Grin]

Blijkbaar, want je hebt net weer iets gepost [Wink] [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
maar genoeg over darkside, hij gaf een open deur wat betreft q-dance forum en nims forum en dat is nu wel afgehandeld lijkt me........

nu weer hier ontopic over de q-dance forum rellen.....

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Volgens mij zijn er de laatste tijd niet echt forumrellen geweest op Q.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Volgens mij zijn er de laatste tijd niet echt forumrellen geweest op Q.

geen idee, ik kom alleen in de threads die me interesseren en dat zijn er niet bar veel.....maar waar ik kom zijn er geen echte "afzeik"rellen meer.....

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Darkside
Becoming Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Darkside     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jongen is ben weer gebanned dus hier ben ik weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Big Grin]
Berichten: 20 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Okt 2016  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
DarkSide: Ben je nu alweer gebanned? Hoe kan dat nu weer?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Darkside
Becoming Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Darkside     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja kan elke naam claimen die je maar wilt, als je maar een email adres heb. Ik had Estaloco geclaimd, en iemand anders Esta. Dus ik vanmiddag naar iedereen pm berichten sturen, en zeggen dat ze hun eerste waarschuwing binnen hadden en dat hun gedrag niet getollereerd wordt! EN iedereen trapte er vol in [Big Grin] en die kuthoeren bij q kunnen nie tegen een grapje! Maar goed over 17 uur zit ik in het vliegtuig naar spanje dus het boeit me nie zoveel [Big Grin]
Berichten: 20 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Okt 2016  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het wel een goede grap [Big Grin] . Iig prettige vakantie als ik je niet meer spreek.
(doe hier ff een verslagje als je een internet cafe tegenkomt [Wink] )

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Darkside
Becoming Member


Beoordeeld:
2
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Darkside     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ikvond het ook erg grappig, vooral hoe mensen der vol intrapte,en ze een grote bek te geven en hun bleven erg rustig behalve St33lo! [Ok] Maar ik zal, als ik daar tijd voor heb hie rwel verslagje plaatsen, met eventueel foto erbij [Big Grin]
Berichten: 20 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Okt 2016  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Darkside:
Ja kan elke naam claimen die je maar wilt, als je maar een email adres heb. Ik had Estaloco geclaimd, en iemand anders Esta. Dus ik vanmiddag naar iedereen pm berichten sturen, en zeggen dat ze hun eerste waarschuwing binnen hadden en dat hun gedrag niet getollereerd wordt! EN iedereen trapte er vol in [Big Grin] en die kuthoeren bij q kunnen nie tegen een grapje! Maar goed over 17 uur zit ik in het vliegtuig naar spanje dus het boeit me nie zoveel [Big Grin]

Jij hebt humor [Cool] [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Da Pief
Half way Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Da Pief     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wel grappig dat op elk forum waar ik kom gezeikt word op kjoedans. maar toch blijft iedereen er komen

--------------------
aint no party like an alcoholicparty

Berichten: 32 | Plaats: Venlo VVV !!! | Geregistreerd: Okt 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ha ha, Koe-dans.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS