Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Q-dance forum rellen!!!! (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Q-dance forum rellen!!!!
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
sommige mensen gaat het puur om het aantal posts, het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit

Bedoel je soms mij [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
He Croaton, ik heb wel 16000 posts ofzo op Q, maar om nou eerlijk te zijn boeit me dat dus geen ene hol...
al deleten ze die posts en begin ik weer bij 0, i don't care...
Q forum wordt toch steeds minder, maargoed, aankomende week zal ik er vast weinig komen [Big Grin]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
He Croaton, ik heb wel 16000 posts ofzo op Q, maar om nou eerlijk te zijn boeit me dat dus geen ene hol...
al deleten ze die posts en begin ik weer bij 0, i don't care...
Q forum wordt toch steeds minder, maargoed, aankomende week zal ik er vast weinig komen [Big Grin]

Als het je lukt om gebanned te worden, want dat lukt niet echt goed he. Je bent nu al bijna 2 weken bezig ermee.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk dat ik op het Q-forum en hier ook eigenlijk hetzelfde postgedrag vertoon als Croaton. Gewoon posten als je een echte vraag hebt, of een inhoudelijk in waarde toevoegende opmerking.Heel af en toe een droge idiote opmerking en als het er op aan komt lekker discussiern:)
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als je ziet wat er nu op q-dance gebeurd. Het lijkt een beetje op een opstand. Ze hebben nu allemaal mijn slechte topic start gewoonte ( [Wink] ) overgenomen. Weet niet wat ze aan het doen zijn, maar het wordt er niet beter op zal ik je zeggen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mij gaat het ook niet om de posts hoor en ook niet hier...ik vind het hier gwoon leuker dan als op Q...lekker een knus hecht groepje hier en niet zoals op Q waar weet ik hoeveel mensen lid zijn en de een zichzelf hoger prijst dan de ander, alleen omdat ie meer posts heeft...reine bullshit gewoon daar.

Plus om elk dom ding komt een slotje op:s Een beetje humor mag daar niet. Hier mag dat tenminste

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
He Croaton, ik heb wel 16000 posts ofzo op Q, maar om nou eerlijk te zijn boeit me dat dus geen ene hol...
al deleten ze die posts en begin ik weer bij 0, i don't care...
Q forum wordt toch steeds minder, maargoed, aankomende week zal ik er vast weinig komen [Big Grin]

al moet ik zeggen dat ik op het q-forum nu weer wat threads tegenkom die de moeite waard zijn, waar echt gediscussieerd wordt. maar over het algemeen wordt het minder, mee eens. de groep is veels te groot geworden. als je een keer een avond niet bent geweest is een thread weer pagina's langer...klein maar fijn (ben ik zelf ook [Big Grin] )

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ku-Dense forum hangt gewoon van onzin aan elkaar... [Confused]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als jullie het hier leuker vinden dan op Q, dan sturen jullie toch gewoon PM's naar de gezellige leden met een uitnodiging om hier langs te komen.

Nieuw bloed is nooit weg [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
alleen jammer dat je daar niet kan PMen Budha....ze beloven al eeuwen op ee updat van het forum met PM functies en andere zooi...en of ze hier blijven is ook maar de vraag...er zijj er wel een paar hier lid maar ik zie die nooit meer hier [Frown]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jeeeh, kben gebent op het kjoedensforum [Big Grin] [Big Grin]
kheb het eindelijk voor mekaar...

maargoed, boeit niet verders...

ik denk dat wanneer ze een nieuwe site krijgen, wel wat aan het forum gaan doen daar, en zoniet, dan komt het er zeker nooit van...
Ach jah, boeit me ook weinig verders....

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heej daar hebben we stokkie weer, is die gebanned (voor 2 dagen geweest) zie je hem ineens weer hier. Het is dat ik je wat langer ken, maar anders .... [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Darkside
Becoming Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Darkside     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Heej daar hebben we stokkie weer, is die gebanned (voor 2 dagen geweest) zie je hem ineens weer hier. Het is dat ik je wat langer ken, maar anders .... [Wink]

Toch niks mis mee als je gebannend bent dat je dan weer ff hier kijkt [Big Grin] [Embarrassed]
Berichten: 20 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Okt 2016  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben je ook gebanned dan Darkside?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Darkside
Becoming Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Darkside     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ben je ook gebanned dan Darkside?

Ja ik ben weer eens gebanned,zoveelste keer [Confused] Alleen omdat ik KUTHOER zei!
Berichten: 20 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Okt 2016  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS