Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Q-dance forum rellen!!!! (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Q-dance forum rellen!!!!
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Pas op he [Wink] dat soort taal willen wij hier niet [Razz]

Maar zonder gein, das wel jammer en triest, maar goed, niet echt onverwacht ofzo. Iig welkom terug [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Darkside:
quote:
Origineel van NiMS:
Heej daar hebben we stokkie weer, is die gebanned (voor 2 dagen geweest) zie je hem ineens weer hier. Het is dat ik je wat langer ken, maar anders .... [Wink]

Toch niks mis mee als je gebannend bent dat je dan weer ff hier kijkt [Big Grin] [Embarrassed]
dus je beschouwt nims forum als 2e keus??? omdat je gebanned bent komt je hier kijken, anders kom je hier niet..........

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Croaton: Nims forum is jouw eerste keus?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mijne wel [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Darkside:
quote:
Origineel van NiMS:
Ben je ook gebanned dan Darkside?

Ja ik ben weer eens gebanned,zoveelste keer [Confused] Alleen omdat ik KUTHOER zei!
Hallo, willen ze daar geen users meer hebben ofzo?

Als je voor zoiets gebanned wordt zou Fok! echt stil worden [Smile]


Maar je bent hier welkom hoor. Ons mag je gewoon uitschelden. Kunnen we eens lekker gaan flamen [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Croaton: Nims forum is jouw eerste keus?

ik weet niet of het mijn eerste keus is, maar zeker niet minderwaardig dan het q-forum.........het is heel simpel, je komt op een forum, of je komt er niet.....dus niet ineens op komen dagen omdat je ergens anders ff nie mag komen. en als je weer op q-forum mag dat je dan hier weg bent.....klopt nie

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
idd stokkie [Wink] croaton heeft gesproken...

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
idd stokkie [Wink] croaton heeft gesproken...

waar zegt stokkie iets?? ik vat um nie??

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
idd stokkie [Wink] croaton heeft gesproken...

Cro-atonnetje had het over Darkside en niet over Stokkie.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik weet dat hij darkside bedoelde. Maar ik bedoelde wel degelijk stokkie [Smile] Hij weet wel waarom...

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
aha, je legt mijn opmerking terug naar stokkie, ivm met zijn ban van pasgeleden.........begrijp ikhet nu goed??

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
aha, je legt mijn opmerking terug naar stokkie, ivm met zijn ban van pasgeleden.........begrijp ikhet nu goed??

Yep [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Darkside
Becoming Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Darkside     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou ik zit hier ook als ik niet gebanned ben hoor. OK nie zoveel maar dat zit ik ook nie op het Q forum...
Berichten: 20 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Okt 2016  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Darkside:
Nou ik zit hier ook als ik niet gebanned ben hoor. OK nie zoveel maar dat zit ik ook nie op het Q forum...

Het is al goed [Smile] mss willen ze gewoon dat je wat meer post [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Darkside
Becoming Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Darkside     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zie ik eruit alsof het met IETS interesseerd! [Big Grin]
Berichten: 20 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Okt 2016  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS