Dit is onderwerp Q-dance forum rellen!!!! in forum Leden & Moderators bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/26/t/000008.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Whaha...echt lachwekkend nu wat er gaande is op het Q forum...iedereen ligt te zeiken op elkaar, niet normaal meer. Als het dadelijk hier ineens druk wordt dan weet ik waaraan het ligt.
Ben blij dat dit forum hier nog alles onder controle is en rustig. Hier is echt een groepje ontstaan volgens mij..als je vergelijkt met Qdance nu waar het rellen zijn..

Voorlopig ben ik hier niet meer weg te branden
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Whaha...echt lachwekkend nu wat er gaande is op het Q forum...iedereen ligt te zeiken op elkaar, niet normaal meer. Als het dadelijk hier ineens druk wordt dan weet ik waaraan het ligt.
Ben blij dat dit forum hier nog alles onder controle is en rustig. Hier is echt een groepje ontstaan volgens mij..als je vergelijkt met Qdance nu waar het rellen zijn..

Voorlopig ben ik hier niet meer weg te branden

ow, ff kijken dan [Wink]
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
Q-dance forum is nu OFFICIEEL verneukt.
Weinig mensen gebruiken het nog als forum,
ik vind het meestal op een (waardeloze) vertraagde chatsessie lijken.. [Confused]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ach ja, wat doe je eraan? Als je je eraan stoort, moet je er gewoon niet meer aan meedoen.
Ik vind het nog wel meevallen met Q. Ik ga gewoon niet naar SOH en lees de gewone algemene berichtjes die er zijn.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ze moet gewoon een chatvenster inbouwen dan is iedereen tevreden daaro...Goede Wiet, hebben ze jou nog benaderd?? Ze willen webspace voor de overige Multi filmpjes
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
ze moet gewoon een chatvenster inbouwen dan is iedereen tevreden daaro...Goede Wiet, hebben ze jou nog benaderd?? Ze willen webspace voor de overige Multi filmpjes

Wie wil webspace?
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
Ik heb zowiezo vanwege mn stageopdracht ff weinig tijd voor forums, maar ik vond Q forum al heel lange tijd vrij irritant worden. het gaat er daar om wie de meeste macht heeft, en degenen die dat niet hebben zijn jaloers en schelden er op los. dan zijn er nog kinderachtige mods die om elk dingetje bans uitdelen en niet meepraten met de leden en ze dus daarom niet kennen. Nee...ik blijf lekker hier....Home Sweet Home [Razz]
 
Gereageerd door vitamin op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ach ja, wat doe je eraan? Als je je eraan stoort, moet je er gewoon niet meer aan meedoen.
Ik vind het nog wel meevallen met Q. Ik ga gewoon niet naar SOH en lees de gewone algemene berichtjes die er zijn.

ik vond t echt wel flauw van je dat t nog ff extra ging verpesten daar..
 
Gereageerd door vitamin op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik heb zowiezo vanwege mn stageopdracht ff weinig tijd voor forums, maar ik vond Q forum al heel lange tijd vrij irritant worden. het gaat er daar om wie de meeste macht heeft, en degenen die dat niet hebben zijn jaloers en schelden er op los. dan zijn er nog kinderachtige mods die om elk dingetje bans uitdelen en niet meepraten met de leden en ze dus daarom niet kennen. Nee...ik blijf lekker hier....Home Sweet Home [Razz]

die mods doen ook maar hun werk hoor, tis voor hun ook moeilijk ergens een grens te trekken.
Ik zeg niet dat ik t met AL hun daden eens ben overigens. Maar moet eerlijk zeggen dat ik de meeste wel graag mag.
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik heb zowiezo vanwege mn stageopdracht ff weinig tijd voor forums, maar ik vond Q forum al heel lange tijd vrij irritant worden. het gaat er daar om wie de meeste macht heeft, en degenen die dat niet hebben zijn jaloers en schelden er op los. dan zijn er nog kinderachtige mods die om elk dingetje bans uitdelen en niet meepraten met de leden en ze dus daarom niet kennen. Nee...ik blijf lekker hier....Home Sweet Home [Razz]

die mods doen ook maar hun werk hoor, tis voor hun ook moeilijk ergens een grens te trekken.
Ik zeg niet dat ik t met AL hun daden eens ben overigens. Maar moet eerlijk zeggen dat ik de meeste wel graag mag.

ok
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van vitamin:
ik vond t echt wel flauw van je dat t nog ff extra ging verpesten daar..

Dat is ook helemaal niet waar. Ik wilde het absoluut niet verpesten, en was gewoon op zoek naar een beetje gezelligheid. Maar der hing zo'n kut sfeer daar, dat ze meteen mij gingen afkraken enz. Ik ga daar niet op in, want dan ben ik net zo triest. Maar ik kan je zeggen karen, jij weet net zoals ik, dat ik prima weet hoe je met een forum om moet gaan!
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
ze moet gewoon een chatvenster inbouwen dan is iedereen tevreden daaro...Goede Wiet, hebben ze jou nog benaderd?? Ze willen webspace voor de overige Multi filmpjes

Ik heb het geloof ik allemaal niet zo meegekregen
 
Gereageerd door vitamin op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat is ook helemaal niet waar. Ik wilde het absoluut niet verpesten, en was gewoon op zoek naar een beetje gezelligheid. Maar der hing zo'n kut sfeer daar, dat ze meteen mij gingen afkraken enz. Ik ga daar niet op in, want dan ben ik net zo triest. Maar ik kan je zeggen karen, jij weet net zoals ik, dat ik prima weet hoe je met een forum om moet gaan! [/QB]

nou door opeens 3 vage topics te openen kun je mij niet wijsmaken dat je alleen op zoek was naar gezelligheid [Confused]
maar vindt t idd niet echt een actie voor jou, dus was ook beetje verbaasd
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Het waren ook geen 3 vage topics, maar er werd extreem vaag op gereageerd doordat er zo'n k*t sfeer hangt. Het hadden nog best serieuse onderwerpen kunnen worden. Maar goed, het is nu al gebeurd.
 
Gereageerd door Croaton op :
 
het enige echt interessante op het Q-forum is het muziek gedeelte met de snippets/productiesthread, en de voor de producers onder ons thread

daarnaast prikactiegewijs wat leuke discussies.

sommige mensen gaat het puur om het aantal posts, het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Croaton:
sommige mensen gaat het puur om het aantal posts, het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit

Bedoel je soms mij [Wink]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
He Croaton, ik heb wel 16000 posts ofzo op Q, maar om nou eerlijk te zijn boeit me dat dus geen ene hol...
al deleten ze die posts en begin ik weer bij 0, i don't care...
Q forum wordt toch steeds minder, maargoed, aankomende week zal ik er vast weinig komen [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
He Croaton, ik heb wel 16000 posts ofzo op Q, maar om nou eerlijk te zijn boeit me dat dus geen ene hol...
al deleten ze die posts en begin ik weer bij 0, i don't care...
Q forum wordt toch steeds minder, maargoed, aankomende week zal ik er vast weinig komen [Big Grin]

Als het je lukt om gebanned te worden, want dat lukt niet echt goed he. Je bent nu al bijna 2 weken bezig ermee.
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
Ik denk dat ik op het Q-forum en hier ook eigenlijk hetzelfde postgedrag vertoon als Croaton. Gewoon posten als je een echte vraag hebt, of een inhoudelijk in waarde toevoegende opmerking.Heel af en toe een droge idiote opmerking en als het er op aan komt lekker discussiern:)
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Als je ziet wat er nu op q-dance gebeurd. Het lijkt een beetje op een opstand. Ze hebben nu allemaal mijn slechte topic start gewoonte ( [Wink] ) overgenomen. Weet niet wat ze aan het doen zijn, maar het wordt er niet beter op zal ik je zeggen.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Mij gaat het ook niet om de posts hoor en ook niet hier...ik vind het hier gwoon leuker dan als op Q...lekker een knus hecht groepje hier en niet zoals op Q waar weet ik hoeveel mensen lid zijn en de een zichzelf hoger prijst dan de ander, alleen omdat ie meer posts heeft...reine bullshit gewoon daar.

Plus om elk dom ding komt een slotje op:s Een beetje humor mag daar niet. Hier mag dat tenminste
 
Gereageerd door Croaton op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
He Croaton, ik heb wel 16000 posts ofzo op Q, maar om nou eerlijk te zijn boeit me dat dus geen ene hol...
al deleten ze die posts en begin ik weer bij 0, i don't care...
Q forum wordt toch steeds minder, maargoed, aankomende week zal ik er vast weinig komen [Big Grin]

al moet ik zeggen dat ik op het q-forum nu weer wat threads tegenkom die de moeite waard zijn, waar echt gediscussieerd wordt. maar over het algemeen wordt het minder, mee eens. de groep is veels te groot geworden. als je een keer een avond niet bent geweest is een thread weer pagina's langer...klein maar fijn (ben ik zelf ook [Big Grin] )
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
Ku-Dense forum hangt gewoon van onzin aan elkaar... [Confused]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Als jullie het hier leuker vinden dan op Q, dan sturen jullie toch gewoon PM's naar de gezellige leden met een uitnodiging om hier langs te komen.

Nieuw bloed is nooit weg [Smile]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
alleen jammer dat je daar niet kan PMen Budha....ze beloven al eeuwen op ee updat van het forum met PM functies en andere zooi...en of ze hier blijven is ook maar de vraag...er zijj er wel een paar hier lid maar ik zie die nooit meer hier [Frown]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
jeeeh, kben gebent op het kjoedensforum [Big Grin] [Big Grin]
kheb het eindelijk voor mekaar...

maargoed, boeit niet verders...

ik denk dat wanneer ze een nieuwe site krijgen, wel wat aan het forum gaan doen daar, en zoniet, dan komt het er zeker nooit van...
Ach jah, boeit me ook weinig verders....
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Heej daar hebben we stokkie weer, is die gebanned (voor 2 dagen geweest) zie je hem ineens weer hier. Het is dat ik je wat langer ken, maar anders .... [Wink]
 
Gereageerd door Darkside op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Heej daar hebben we stokkie weer, is die gebanned (voor 2 dagen geweest) zie je hem ineens weer hier. Het is dat ik je wat langer ken, maar anders .... [Wink]

Toch niks mis mee als je gebannend bent dat je dan weer ff hier kijkt [Big Grin] [Embarrassed]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ben je ook gebanned dan Darkside?
 
Gereageerd door Darkside op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ben je ook gebanned dan Darkside?

Ja ik ben weer eens gebanned,zoveelste keer [Confused] Alleen omdat ik KUTHOER zei!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Pas op he [Wink] dat soort taal willen wij hier niet [Razz]

Maar zonder gein, das wel jammer en triest, maar goed, niet echt onverwacht ofzo. Iig welkom terug [Big Grin]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
quote:
Origineel van Darkside:
quote:
Origineel van NiMS:
Heej daar hebben we stokkie weer, is die gebanned (voor 2 dagen geweest) zie je hem ineens weer hier. Het is dat ik je wat langer ken, maar anders .... [Wink]

Toch niks mis mee als je gebannend bent dat je dan weer ff hier kijkt [Big Grin] [Embarrassed]
dus je beschouwt nims forum als 2e keus??? omdat je gebanned bent komt je hier kijken, anders kom je hier niet..........
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Croaton: Nims forum is jouw eerste keus?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Mijne wel [Big Grin]
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van Darkside:
quote:
Origineel van NiMS:
Ben je ook gebanned dan Darkside?

Ja ik ben weer eens gebanned,zoveelste keer [Confused] Alleen omdat ik KUTHOER zei!
Hallo, willen ze daar geen users meer hebben ofzo?

Als je voor zoiets gebanned wordt zou Fok! echt stil worden [Smile]


Maar je bent hier welkom hoor. Ons mag je gewoon uitschelden. Kunnen we eens lekker gaan flamen [Big Grin]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Croaton: Nims forum is jouw eerste keus?

ik weet niet of het mijn eerste keus is, maar zeker niet minderwaardig dan het q-forum.........het is heel simpel, je komt op een forum, of je komt er niet.....dus niet ineens op komen dagen omdat je ergens anders ff nie mag komen. en als je weer op q-forum mag dat je dan hier weg bent.....klopt nie
 
Gereageerd door NiMS op :
 
idd stokkie [Wink] croaton heeft gesproken...
 
Gereageerd door Croaton op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
idd stokkie [Wink] croaton heeft gesproken...

waar zegt stokkie iets?? ik vat um nie??
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
idd stokkie [Wink] croaton heeft gesproken...

Cro-atonnetje had het over Darkside en niet over Stokkie.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik weet dat hij darkside bedoelde. Maar ik bedoelde wel degelijk stokkie [Smile] Hij weet wel waarom...
 
Gereageerd door Croaton op :
 
aha, je legt mijn opmerking terug naar stokkie, ivm met zijn ban van pasgeleden.........begrijp ikhet nu goed??
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Croaton:
aha, je legt mijn opmerking terug naar stokkie, ivm met zijn ban van pasgeleden.........begrijp ikhet nu goed??

Yep [Smile]
 
Gereageerd door Darkside op :
 
Nou ik zit hier ook als ik niet gebanned ben hoor. OK nie zoveel maar dat zit ik ook nie op het Q forum...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Darkside:
Nou ik zit hier ook als ik niet gebanned ben hoor. OK nie zoveel maar dat zit ik ook nie op het Q forum...

Het is al goed [Smile] mss willen ze gewoon dat je wat meer post [Wink]
 
Gereageerd door Darkside op :
 
Zie ik eruit alsof het met IETS interesseerd! [Big Grin]
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van Darkside:
Zie ik eruit alsof het met IETS interesseerd! [Big Grin]

Blijkbaar, want je hebt net weer iets gepost [Wink] [Big Grin]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
maar genoeg over darkside, hij gaf een open deur wat betreft q-dance forum en nims forum en dat is nu wel afgehandeld lijkt me........

nu weer hier ontopic over de q-dance forum rellen.....
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Volgens mij zijn er de laatste tijd niet echt forumrellen geweest op Q.
 
Gereageerd door Croaton op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Volgens mij zijn er de laatste tijd niet echt forumrellen geweest op Q.

geen idee, ik kom alleen in de threads die me interesseren en dat zijn er niet bar veel.....maar waar ik kom zijn er geen echte "afzeik"rellen meer.....
 
Gereageerd door Darkside op :
 
Jongen is ben weer gebanned dus hier ben ik weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
DarkSide: Ben je nu alweer gebanned? Hoe kan dat nu weer?
 
Gereageerd door Darkside op :
 
Ja kan elke naam claimen die je maar wilt, als je maar een email adres heb. Ik had Estaloco geclaimd, en iemand anders Esta. Dus ik vanmiddag naar iedereen pm berichten sturen, en zeggen dat ze hun eerste waarschuwing binnen hadden en dat hun gedrag niet getollereerd wordt! EN iedereen trapte er vol in [Big Grin] en die kuthoeren bij q kunnen nie tegen een grapje! Maar goed over 17 uur zit ik in het vliegtuig naar spanje dus het boeit me nie zoveel [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik vind het wel een goede grap [Big Grin] . Iig prettige vakantie als ik je niet meer spreek.
(doe hier ff een verslagje als je een internet cafe tegenkomt [Wink] )
 
Gereageerd door Darkside op :
 
Ikvond het ook erg grappig, vooral hoe mensen der vol intrapte,en ze een grote bek te geven en hun bleven erg rustig behalve St33lo! [Ok] Maar ik zal, als ik daar tijd voor heb hie rwel verslagje plaatsen, met eventueel foto erbij [Big Grin]
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van Darkside:
Ja kan elke naam claimen die je maar wilt, als je maar een email adres heb. Ik had Estaloco geclaimd, en iemand anders Esta. Dus ik vanmiddag naar iedereen pm berichten sturen, en zeggen dat ze hun eerste waarschuwing binnen hadden en dat hun gedrag niet getollereerd wordt! EN iedereen trapte er vol in [Big Grin] en die kuthoeren bij q kunnen nie tegen een grapje! Maar goed over 17 uur zit ik in het vliegtuig naar spanje dus het boeit me nie zoveel [Big Grin]

Jij hebt humor [Cool] [Big Grin]
 
Gereageerd door Da Pief op :
 
wel grappig dat op elk forum waar ik kom gezeikt word op kjoedans. maar toch blijft iedereen er komen
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ha ha, Koe-dans.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS