geplaatst
Gaat een toppie feessie worden denk ik, heb vandaag me kaartje gehaald en zie er alweer anar uit. Niet te vergeten dat ik dit weekend nog lekker naar TeQ ga Ik heb de HS ook wel beetje gezien, ga nu lekker voor de hardcore en techno... XQ#2 ben ik overigens wel
geplaatst
Ja ik zou hier dus ook heengaan, maar nu er is ff twijfel ontstaan aangezien vriendin van me eigenlijk ook niet kan etc. Iig ik doe echt me best om heen te gaan want wordt wel een goed feestje volgens mij
quote:Origineel van Karen: Ja ik zou hier dus ook heengaan, maar nu er is ff twijfel ontstaan aangezien vriendin van me eigenlijk ook niet kan etc. Iig ik doe echt me best om heen te gaan want wordt wel een goed feestje volgens mij
Je kan ook niet gaan, en dan het geld voor je kaartje gebruiken om naar XQ te gaan
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Tja...je moet zelf kiezen Karen...maar het zo super zijn dat je ook met ons bij XQ2 bent...desnoods koop ik je kaartje wel..no problemo Ik denk dat Sam wel wilt gaan daarheen
quote:Origineel van LilWiz: Tja...je moet zelf kiezen Karen...maar het zo super zijn dat je ook met ons bij XQ2 bent...desnoods koop ik je kaartje wel..no problemo Ik denk dat Sam wel wilt gaan daarheen
Wie is Sam?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van LilWiz: Tja...je moet zelf kiezen Karen...maar het zo super zijn dat je ook met ons bij XQ2 bent...desnoods koop ik je kaartje wel..no problemo Ik denk dat Sam wel wilt gaan daarheen
Wie is Sam?
Samantha, vriendin van dr Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|
als je dat zou doen zou ik me daar wel heel schuldig over voelen iig ja ze wilt vast wel heen, maar zij weet ook wel dat we niet overal heen kunnen en je dus prioriteiten moet stellen..
geplaatst
Oh ja, samantha die ken ik wel! Ze lacht altijd heel lief naar me.
|
quote:Origineel van Karen: Iig ontopic: IK GA LEKKER NAAR MC! vanmiddag kaartje gehaald dus cker weten aanwezig, heb er zin in
verwacht weer een verslag van je En veel plezier alvast...alleen heb ik eerder mijn feestje as. zaterdag
|
geplaatst
Doe je goed, gaat een mooi feessie worden, en wat Karen al zegt, prioriteiten moet je stellen....en keuze tussen hardcore en hardstyle is er natuurlijk niet