quote:Origineel van LaDY DaNaFaN: Ik ben er niet he
veel plezier he..
we bellen wel beter gezegd: jij belt mij wel met je 12 beluren deze maand cker jammer dat je niet kunt, maar dat heb ik nou geloof ik wel al 1000 x gezegd..
quote:Origineel van NiMS: Wat zal ze wel niet zeggen als ze al die gare mensen ziet?
zou ze dat merken dan ze net d'r bed uitkomt?
Ik hoop het niet voor je.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Karen: nou gaat Samantha niet meer mee die is al tijdje ziek nu, dus ik zal alleen moeten denk
Oh das jammer en ze had er nog op gehoopt dat ze meeging met je...nou ja, nu moet je alleen gaan of niet Karen? Veel plezier alvast voor morgen en denk aan je verslagje
|
quote:Origineel van Karen: nou gaat Samantha niet meer mee die is al tijdje ziek nu, dus ik zal alleen moeten denk
Hmm...ik zit in zelfde situatie zo'n beetje. heb alleen nog steeds geen kaartje. enn...ben verkouwen (Hatsjioew !) dus twijfel of ik morgen zal gaan of niet.
Gaat ze wel mee naar dana xq?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: Hmm...ik zit in zelfde situatie zo'n beetje. heb alleen nog steeds geen kaartje. enn...ben verkouwen (Hatsjioew !) dus twijfel of ik morgen zal gaan of niet.
quote:Origineel van LilWiz: Oh das jammer en ze had er nog op gehoopt dat ze meeging met je...nou ja, nu moet je alleen gaan of niet Karen? Veel plezier alvast voor morgen en denk aan je verslagje
ik rijd nu met Petra mee en ja ik maak wel een verslagje hoor
quote:Origineel van NiMS: Gaat ze wel mee naar dana xq?
als ik niet ga? nee, dan niet lijkt me
Wat? Jij gaat niet?
|