geplaatst
Jaja...oud&nieuw staat weer voor de deur En dit ga ik vieren bij Multigroove heb net me memberpass binnen dus...nu ga ik heeel zeker. Wie komt er nog meer van dit forum?? Dan kunnen we met zun allen champagne zuipen, en vrolijk het nieuwe jaar ingaan met het forum hier
geplaatst
Ik zal er niet zijn, aangezien ik dan op wintersport ben. Gezellig met 11 mensen gaan we snowboarden in frankrijk.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van NiMS: Ik zal er niet zijn, aangezien ik dan op wintersport ben. Gezellig met 11 mensen gaan we snowboarden in frankrijk.
Jammer..maar dat wat jij gaat doen lijkt me ook heel vet..maar zal aan je denken dan en hef het glas omhoog voor je
|
quote:Origineel van Oxygene: En natuurlijk ben ik er ook op multi, heb kaartjes voor 10 dus ja, lijkt me duidelijk...
das echt zwaar aso! mijnes was 5 x zo duur + 50 cent
Wees niet getreurd...ik zal je wel ff blij maken met een memberpass en niet vergeten de koffie & koek Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
ow mooi Karen jij bent ook Member dus beter... ik heb nog 2 pasjes over voor de 31e. Ben er natuurlijk ook bij.. BUZZ FUZZ ? Technoboy iig 3 uurtjes Dana ook 3 uurtjes..:Sbeter in de vorm van LADY Dana eigenlijk,maja we zien het wel ..
-------------------- ~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~ Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002
|