quote:Origineel van vitamin: Steven, moet je nou nog een kaartje of niet?
Hij gaat niet meer Karen
alleen de vraag is wrom ie dat niet zelf ff kan zeggen iig ik heb er nu zin in hoor
sorry dat ik niet gereageerd heb, door dat ik wat ziek ben heb ik meer van me bed gezien dan van me pc gisteren. was niet echt in goeie staat om naar MC te gaan gister .
|
geplaatst
Volgens mij was het wel vet zo te horen want ik kon Karen niet es verstaan gisternacht War zei je nu pcies allemaal Karen? Hoorde alleen ik hang nu op en doeg Ik bel je vandaag wel weer ff trug, if u don't mind
geplaatst
t spijt me Steven: maar je hebt gewoon een afschuwlijk wreed feestje gemist en wat ik zei Patrick? ik heb geen idee haha, vast zoiets dat t errruug leuk was t was echt SUPER namelijk in t begin vond ik t niet zo, en al helemaal Dana niet... Maar later werd t gewoon echt stukken beter in t allerkleinste zaaltje werd nog heerlijk industrial gedraaid ik moest echt met zware tegenzin naar huis, van mij had t nog wel ietsjes langer mogen duren...
geplaatst
Leuk dat je het naar je zin had Karen Nu op naar Multi..ik verheug me er al op hoor
|
geplaatst
Ik heb me ook prima vermaakt daaro, hemkade blijft me favoriete housetempel Het enigste minpuntje wat ik kan verzinnen , is dat de muntjes 2.20 kostte, en de airco een beetje koud was in de achterkant van de hardcore zaal, maar smorgens nog heeerlijk gespaced in de oldschool zaal, en er hard van gebaald dat de laatste plaat erop ging. Ik heb er nog het meest van genoten dat ik de HELE avond overal kon doorlopen en rondhousen, dit fenoneem is de laatste jaren toch wel bijna verdwenen (WANT ALS HET VOL KAN MOET HET NOG VOLLER ZEGGEN ZE DAN)
geplaatst
wrom heb je niet ff gemeet ? iig t had absoluuut niet drukker gemoeten, zo was t net goed. En de airco te koud, daar had ik totaal geen last van
quote:Origineel van vitamin: wrom heb je niet ff gemeet ? iig t had absoluuut niet drukker gemoeten, zo was t net goed. En de airco te koud, daar had ik totaal geen last van
Airco in de Hem Hebben ze die dan daar?? Die 2 x dat ik daar geweest was, was het een sauna
|
quote:Origineel van vitamin: wrom heb je niet ff gemeet ? iig t had absoluuut niet drukker gemoeten, zo was t net goed. En de airco te koud, daar had ik totaal geen last van
Ik heb nog nooit gemeet , wel al bijna 6 x en 1 x net niet met smoker , maar we zijn altijd met een redelijke groep , en ik let nooit op de tijd.
Maar iets zegt me dat ik binnenkort toch maar es ff ga meeten, om te kijken wie er nou allemaal achter dat internetgebeuren zitten