Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Mind Controller 14 December HK48 (Pagina 4)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   
Auteur Onderwerp: Mind Controller 14 December HK48
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van vitamin:
Steven, moet je nou nog een kaartje of niet? [Confused]

Hij gaat niet meer Karen
alleen de vraag is wrom ie dat niet zelf ff kan zeggen [Confused] [Razz]
iig ik heb er nu zin in hoor [bounce] [Cool]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Karen hoe was MC?? , laat het een k*tfeest zijn geweest plz [Wink] [Wink] [Big Grin] anders voel ik me vandaag nog slechter dan ik me al voel [cry]

[ 15.12.2002, 10:47: Bericht ge-edit door: Steven-H@rddrive ]

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van vitamin:
Steven, moet je nou nog een kaartje of niet? [Confused]

Hij gaat niet meer Karen
alleen de vraag is wrom ie dat niet zelf ff kan zeggen [Confused] [Razz]
iig ik heb er nu zin in hoor [bounce] [Cool]

sorry dat ik niet gereageerd heb, door dat ik wat ziek ben heb ik meer van me bed gezien dan van me pc gisteren. was niet echt in goeie staat om naar MC te gaan gister [cry] [Frown] [Kiss] .
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Volgens mij was het wel vet zo te horen want ik kon Karen niet es verstaan gisternacht [Confused]
War zei je nu pcies allemaal Karen? Hoorde alleen ik hang nu op en doeg [Roll Eyes]
Ik bel je vandaag wel weer ff trug, if u don't mind [Big Grin]
[Kiss]

[ 15.12.2002, 11:28: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
t spijt me Steven: maar je hebt gewoon een afschuwlijk wreed feestje gemist [Frown]
en wat ik zei Patrick? ik heb geen idee haha, vast zoiets dat t errruug leuk was [Smile]
t was echt SUPER namelijk [bounce] [Big Grin]
in t begin vond ik t niet zo, en al helemaal Dana niet... Maar later werd t gewoon echt stukken beter [Smile] in t allerkleinste zaaltje werd nog heerlijk industrial gedraaid [Cool]
ik moest echt met zware tegenzin naar huis, van mij had t nog wel ietsjes langer mogen duren... [Big Grin]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Leuk dat je het naar je zin had Karen [Ok] Nu op naar Multi..ik verheug me er al op hoor [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het was echt een lekker hakfeessie....heerlijk. Zwaar relaxte muziek, let the music be the drug he [Smile] [Smile] [Smile]
Super dus

Ik heb de hele nacht bijna met Karen gestaan volgens mij... [bounce] [Big Grin]
Het was enorm gezellig iig

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Het was echt een lekker hakfeessie....heerlijk. Zwaar relaxte muziek, let the music be the drug he [Smile] [Smile] [Smile]
Super dus

Ik heb de hele nacht bijna met Karen gestaan volgens mij... [bounce] [Big Grin]
Het was enorm gezellig iig

Je weet het niet meer [Roll Eyes] whahhaha...hoever was je van de kaart dan?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb idd heel groot gedeelte van de avond steeds met jou gestaan ja [Smile]
maar hij was niet van de kaart hoor

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb me ook prima vermaakt daaro,
hemkade blijft me favoriete housetempel [Ok]
Het enigste minpuntje wat ik kan verzinnen , is dat de muntjes 2.20 [Euro] kostte, en de airco een beetje koud was in de achterkant van de hardcore zaal,
maar smorgens nog heeerlijk gespaced in de oldschool zaal, en er hard van gebaald dat de laatste plaat erop ging.
Ik heb er nog het meest van genoten dat ik de HELE avond overal kon doorlopen en rondhousen, dit fenoneem is de laatste jaren toch wel bijna verdwenen (WANT ALS HET VOL KAN MOET HET NOG VOLLER ZEGGEN ZE DAN)

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wrom heb je niet ff gemeet ?
iig t had absoluuut niet drukker gemoeten, zo was t net goed. En de airco te koud, daar had ik totaal geen last van [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
wrom heb je niet ff gemeet ?
iig t had absoluuut niet drukker gemoeten, zo was t net goed. En de airco te koud, daar had ik totaal geen last van [Smile]

Airco in de Hem [Eek!] [blink] [Confused] Hebben ze die dan daar?? Die 2 x dat ik daar geweest was, was het een sauna [Frown]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
temp. was goed, op de allerkleinste zaal na dan, dat was wel flink aan de hete kant zeg... [blink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Post het ff voor Karen:
 -

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
wrom heb je niet ff gemeet ?
iig t had absoluuut niet drukker gemoeten, zo was t net goed. En de airco te koud, daar had ik totaal geen last van [Smile]

Ik heb nog nooit gemeet , wel al bijna 6 x en 1 x net niet met smoker , maar we zijn altijd met een redelijke groep , en ik let nooit op de tijd.

Maar iets zegt me dat ik binnenkort toch maar es ff ga meeten, om te kijken wie er nou allemaal achter dat internetgebeuren zitten [bounce]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS