quote:Origineel van Steven-H@rddrive: Ik ga eind januari met mn stage als personeelsuitje (teambuilding) naar een snowboard centre ofzoiets en krijg dan een cursus snowboarden. ben benieuwd echt, kheb dr veel zin in, maar lijkt me erg moeilijk
Het zal je verbazen hoe makkelijk het gaat. Ik ben ook naar Snowworld geweest, en de eerste keer ging ik gewoon zonder te vallen (wel recht natuurlijk, zonder bochtjes) de oefenheuvel af !
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
snowboarden....whahaha... ik kan net lopen
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Dragon: Zekersssss... ben helmaal in een Hype ... Op me werk tel ik de dagen... trek het sleeeeeecht ... wil weg.. en alleen maar een ding voor me zien en dat is sneeuw ... hey ga trouwens zaterdag me nieuwe spullen kopen ... snowboardjas, -broek -schoenen, termo shirt, wax... en dan.. dan ben ik blut ... maar wel klaar om te boarden ... hahaha
Cool man, ik heb er ook onwijs zin in! Heb je het al is eerder gedaan?
Jazeker... dit is mijn verslaving.... het is nu de 4e keer dat ik ga boarden... in de natuur dan... ben wel regelmatig naar de binnenbaan geweest...
|
geplaatst
Oh jee... er is weer 10 cm van onze sneeuw gesmolten... godver... maarrr... ik heb begrepen dat er weer een koud front gaat komen van Pietje Paulusma... dus in de week dat wij er zijn dan wordt het een stuk kouder.... dus ook meer kans op goede sneeuw... hoop ik... anders heb ik ...godver... al mijn spullen voor niks gekocht...
|
quote:Origineel van Dragon: Oh jee... er is weer 10 cm van onze sneeuw gesmolten... godver... maarrr... ik heb begrepen dat er weer een koud front gaat komen van Pietje Paulusma... dus in de week dat wij er zijn dan wordt het een stuk kouder.... dus ook meer kans op goede sneeuw... hoop ik... anders heb ik ...godver... al mijn spullen voor niks gekocht...
pietje voorspelde ook een witte kerst maar dat gaat ook niet door Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002
|
quote:Origineel van Dragon: Oh jee... er is weer 10 cm van onze sneeuw gesmolten... godver... maarrr... ik heb begrepen dat er weer een koud front gaat komen van Pietje Paulusma... dus in de week dat wij er zijn dan wordt het een stuk kouder.... dus ook meer kans op goede sneeuw... hoop ik... anders heb ik ...godver... al mijn spullen voor niks gekocht...
pietje voorspelde ook een witte kerst maar dat gaat ook niet door
Ja das waar... die paulusma bakt er eigenlijk niks van ... maar goed... we houden de moed erin... en vertrouwen erop dat de weergoden snowboarders zijn Berichten: 8 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Dec 2002
|
geplaatst
Ik verw8 dat het wel goed komt met de sneeuw. 3m is niet zomaar weg..
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|